mitä tuliaiseksi lapsiperheeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiisitor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
perheen äitinä tykkäisin, jos tuotais vain vaikka leikkokukkakimppu. Niitä harvemmin tulee ite ostettua kotiin, mutta piristävät kummasti. -Eikä niiden kohdalla tartte niin kovasti miettiä mistäköhän tykkäisivät-juttuja...

Isommalle ehdottomasti jotain tekemistä, esim värityskirja, puuhakirja tms. Vauvalle nyt voi ostaa esim vaatteita, muumi-lusikan tms. Itse tykkään kukista ja niitä sai tokan aikaan paljon vähemmän kuin ekan aikaa. Kaikki halus tuoda jotain käytännöllistä:(

Ihanko tosi kylään mennessä tattis lahjoa lapsia?!!? Ei tulis itselläni mieleenkään. Enkä todellakaan odota että meille kylään tulevat kantais lahjoja lapsille mukanaan. Omasta mielestäni sopivaa on viedä joku pullapitko tms. tai kukkia. Eikä niitäkään välttämättä tarvitte.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh???;23027663:
Ihanko tosi kylään mennessä tattis lahjoa lapsia?!!? Ei tulis itselläni mieleenkään. Enkä todellakaan odota että meille kylään tulevat kantais lahjoja lapsille mukanaan. Omasta mielestäni sopivaa on viedä joku pullapitko tms. tai kukkia. Eikä niitäkään välttämättä tarvitte.

Jos mä menen ekaa kertaa vieraisille tai "katsomaan vauvaa" niin toki vien tuliaisia. Ei se mulle ole mitään lahjomista, vaan normaalia huomioimista.

Minä veisin kans kukkia tai kahvipöytään jotain herkkuja. 4v saattaa jo olla tarkkana siitä millaisia leluja/kirjoja tuodaan, ettei tule liian "vauvamaisia". Ja vaikka lapsiperheestä onkin kyse on joskus kiva ilahduttaa ihan niitä aikuisia.

Yhteistyössä