Mitä tunteita tämä teissä herättäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Siis mä kiehun raivosta |O |O
Mun täti on nuori ja onneks "ymmärtää", mut mua hävettää ihan kauheesti :snotty:

Tekis mieli laittaa suolasta viestiä.

Häät oli kesäkuussa ja asiasta sain vahingossa tietää viikko sitte

mä antaisin kyllä aikamoista palautetta asiasta...

joten anna palaa vaa

Jotenkin kornia, kun olette halunneet sitoutua toisiinne myötä ja vastoinkäymisisssä kunnes kuolema erottaa ja sitärataa, niin he ois tuomassa vaihdokkaansa mukaan ja julistaa näin omaa käsitystään parisuhteesta. Jotenkin yäk, ihan häväistys.

Ja tää on ihan TOTTA.
He ovat melko julkisesti tämän toisen parin kanssa, eivätkä salaile asiaa millään tavalla. Miehelle tämä on ollut tosi kova paikka.
Tähän asti mä oon koittanu olla avoielinen heitä kohtaan, mutta nyt mentiin yli ja lujaa |O

Ja tää on ihan TOTTA.
He ovat melko julkisesti tämän toisen parin kanssa, eivätkä salaile asiaa millään tavalla. Miehelle tämä on ollut tosi kova paikka.
Tähän asti mä oon koittanu olla avoielinen heitä kohtaan, mutta nyt mentiin yli ja lujaa |O

Ihan kuulostaa, että he oikein tahallaan halausivat aiheuttaa pahennusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Häissä! TÄtiä! :D :D :ashamed: :ashamed: :ashamed:

JA mä lisään vielä etten haluaisi tietää appivanhempieni seksielämästä ylipäätänsä mitään. :snotty:

peesi! ja herättäis kyllä aika ristiriitasia tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja tää on ihan TOTTA.

Ihan kuulostaa, että he oikein tahallaan halausivat aiheuttaa pahennusta.

en usko että pahennusta vaan kohinaa enemmänki.

Mä nostan vielä sen verran kysyäkseni, että onko tää jonkun mielestä hyväksyttävää käytöstä appivanhemmilta?

No ei ole. En kyllä halua tietää mitään appivanhempieni seksielämästä..

Mä istuttaisin appivanhemmat pyöreän pöydän ääreen, ja sanoisin, ihan suoraan ja kursailematta, että mitä mieltä olen asiasta, ja että jos ja kun jatkaavat touhujaan, niin TE ja SINUN sukulaiset EI liity asiaan mitenkään, ja että teitä ei asia kiinnosta, ja antaa olla viimonen kerta kun teidän korviin tämmöstä kantautuu.
Ymmärrän, että kiehut raivosta!! :hug:

Todella hölmöä yrittää häissä toisen sukulaisia. Ja pyytää jos tän toisen parin voisi tuoda teidän häihin, elleivät ole teille läheisiä.

Ovatko siis avoimesti polyja? Mielenkiintoinen tapaus...

Yhteistyössä