Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Siis mä kiehun raivosta |O |O
Mun täti on nuori ja onneks "ymmärtää", mut mua hävettää ihan kauheesti :snotty:
Tekis mieli laittaa suolasta viestiä.
Häät oli kesäkuussa ja asiasta sain vahingossa tietää viikko sitte
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Ja tää on ihan TOTTA.
He ovat melko julkisesti tämän toisen parin kanssa, eivätkä salaile asiaa millään tavalla. Miehelle tämä on ollut tosi kova paikka.
Tähän asti mä oon koittanu olla avoielinen heitä kohtaan, mutta nyt mentiin yli ja lujaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Häissä! TÄtiä!![]()
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
JA mä lisään vielä etten haluaisi tietää appivanhempieni seksielämästä ylipäätänsä mitään. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Ja tää on ihan TOTTA.
He ovat melko julkisesti tämän toisen parin kanssa, eivätkä salaile asiaa millään tavalla. Miehelle tämä on ollut tosi kova paikka.
Tähän asti mä oon koittanu olla avoielinen heitä kohtaan, mutta nyt mentiin yli ja lujaa |O
Ihan kuulostaa, että he oikein tahallaan halausivat aiheuttaa pahennusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä oon niin vihanen, et en tiiä mitä niille sanoa |O :'(
Alkuperäinen kirjoittaja sinä:et vastannut minkäikäisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä oon niin vihanen, et en tiiä mitä niille sanoa |O :'(
Voisko sun mies sanoa sen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä nostan vielä sen verran kysyäkseni, että onko tää jonkun mielestä hyväksyttävää käytöstä appivanhemmilta?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Aika kammottavaa! Ei mulla varsinaisesti ole mitään parinvaihtajia vastaan, mutta häät on täysin väärä tilaisuus hakea sellaiseen seuraa!