Mitä tuossa Sastamalan tulipalossa on niin ihmeellistä,että pitää sinne jotain keräystä järjestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en käsitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pikasijoitus on sellainen mihin lapsi päsee heti vaikka kesksellä yötä. Ja seillä on siis kaikkea lapselle valmiina tai ainakin ne vaatteet. Nämä avustukset ei varmasti ole siellä siiheksi joten ottakaas nyt järki käteen taas vastauksissanne.

Ei vakuutusta!! Voi herraisä sentää. Miten joku on oikeesti noin tyhmä,että jättää vakuutuksen ottamatta?

Alkuperäinen kirjoittaja nö höh;29689166:
ja mä en tajua sun järjen juoksua? vakuutusta ei kaiketi ees ollu ja jos oli, niin ne rahat tulee sitten joskus kun palon syy selviää, ei heti..

niinpä ja MIKÄÄN raha ei korvaa sitä että on meenttänyt äsidin ja sisaruksen.
Oikeasti Ken ellä on mummolasa nin paljon vaateita ja muita tavaroita, että sillä pääsee alkuun.
On hyvä että keräyskiä järjestetään, ei kaikilla sukulaisetkaan voi kaikkea antaa.

Mitä jos itelläsi olis VAIN Ne vaatteet olemassa joilla olet pelastautunut talosta, ei muuta ja KAIKKI muu omaisuus oliis mennyt. Vakuutusrahojen tulo kestää, siinä voi mennä parikin vuotta enenkuin päätöstä tulee. Sosut, kirkot ym ei voi just heti välttämättä auttaa, niillekin pitää tilata aika. Muistoja ei korvaa mikään raha

Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;29689194:
pikasijoitus on sellainen mihin lapsi päsee heti vaikka kesksellä yötä. Ja seillä on siis kaikkea lapselle valmiina tai ainakin ne vaatteet. Nämä avustukset ei varmasti ole siellä siiheksi joten ottakaas nyt järki käteen taas vastauksissanne.

Ei vakuutusta!! Voi herraisä sentää. Miten joku on oikeesti noin tyhmä,että jättää vakuutuksen ottamatta?

Lapset ovat heti päässeet sukulaisten luo ja heille on tavaraa saatu perille jo maanantaina, eli tapahtumapäivänä.

Ja turha tässä on enää vakuutuksesta tai sen puutteesta nurista. Menehtyneen parjaaminen on raukkamaista!

Sulla tässä nyt järki puuttuu. Ja empatiakyky!

• Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="V ieras";29689185]Ap taitaa vaan olla katkera ja kateellinen. Kukaan tervejärkinen ei edes kyseenalaistaisi avun antamista tälläisen tapauksen jälkeen.[/QUOTE]

Kateellinne niille räteille ja lumpuille mitä lähetetään vai tymälle äidille joka ei ota edes vakuutusta? Niin mille olen kateellinen?Noille ei voi olla kateellinen kukaan ja kukaan tervejärkinen ei edes sano mitää tuollaista.
ja missä kyseenalaisitin?

Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;29689194:

Tottakai on tiedossa, että on sijoituspaikkoja mihin heti pääsee. Kai nyt jokaisen järki sanoo, ettei maanantaina tulleita vaatteita voi jo sunnuntaina käyttää. Miksi intät. Etkö tosiaan tarvi itse kuin yhdet vaatteet?

Jospa ei ollut varaa ottaa vakuutusta. Tuskin tyhmyydestä on kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;29689210:
Kateellinne niille räteille ja lumpuille mitä lähetetään vai tymälle äidille joka ei ota edes vakuutusta? Niin mille olen kateellinen?Noille ei voi olla kateellinen kukaan ja kukaan tervejärkinen ei edes sano mitää tuollaista.

Mistä tiedät ettei heillä ollut vakuutusta, ei sieltä heti rahat tule kouraan

• Tykkää
Reactions: Wolt
niinpä ja MIKÄÄN raha ei korvaa sitä että on meenttänyt äsidin ja sisaruksen.
Oikeasti Ken ellä on mummolasa nin paljon vaateita ja muita tavaroita, että sillä pääsee alkuun.
On hyvä että keräyskiä järjestetään, ei kaikilla sukulaisetkaan voi kaikkea antaa.

Mitä jos itelläsi olis VAIN Ne vaatteet olemassa joilla olet pelastautunut talosta, ei muuta ja KAIKKI muu omaisuus oliis mennyt. Vakuutusrahojen tulo kestää, siinä voi mennä parikin vuotta enenkuin päätöstä tulee. Sosut, kirkot ym ei voi just heti välttämättä auttaa, niillekin pitää tilata aika. Muistoja ei korvaa mikään raha

varmaa kurkku kipee kohta tuosta huutamisesta :D osaatko ns normaalisti puhua ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;29689213:
Miksi minä en sinun tyyhmyyttäsi pystyisi myöntämään :D

Niin, tyhmä mä olenkin kun tollaselle ees viittin vastata kun ei tervettä järkeä ole päässä sulla yhtään. Ihan provo tää aloitus, ei terve ihminen ees tekis tällästä aloitusta.

Tottakai on tiedossa, että on sijoituspaikkoja mihin heti pääsee. Kai nyt jokaisen järki sanoo, ettei maanantaina tulleita vaatteita voi jo sunnuntaina käyttää. Miksi intät. Etkö tosiaan tarvi itse kuin yhdet vaatteet?

Jospa ei ollut varaa ottaa vakuutusta. Tuskin tyhmyydestä on kysymys.

No se jos mikä on tyhmyyttä jos ei ota vakuutusta, se on loppujen lopuksi pieni hinta

Niin ja täällä joku sano,ettei kaiketi ollut vakuutusta(vastaus toiselle)

Alkuperäinen kirjoittaja nö höh;29689229:
Niin, tyhmä mä olenkin kun tollaselle ees viittin vastata kun ei tervettä järkeä ole päässä sulla yhtään. Ihan provo tää aloitus, ei terve ihminen ees tekis tällästä aloitusta.

;) teitä on kyllä hauska kiusata. Mammat on ku villihevoset takajaloillaan heti ,hihiiihhhh
Hävetkää nyt jo perhana,mut ettehän te osaa

Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;29689239:
No se jos mikä on tyhmyyttä jos ei ota vakuutusta, se on loppujen lopuksi pieni hinta

Niin ja täällä joku sano,ettei kaiketi ollut vakuutusta(vastaus toiselle)

Edelleen sanon sinulle, että menehtyneen mollaaminen on raukkamaista!

Anna asian olla.

[QUOTE="V ieras";29689207]Lapset ovat heti päässeet sukulaisten luo ja heille on tavaraa saatu perille jo maanantaina, eli tapahtumapäivänä.

Ja turha tässä on enää vakuutuksesta tai sen puutteesta nurista. Menehtyneen parjaaminen on raukkamaista!

Sulla tässä nyt järki puuttuu. Ja empatiakyky![/QUOTE]

Ihanko tosi,Iiikkk

Kun olin nuori - alle 20 v. - paloi opiskelukaverini perheen koti pian sen jälkeen kun koulu oli ohi (tuota perhettä emme tunteneet). Ihan takaraivosta tuli halu auttaa toveriamme: keräsimme muutaman kaverin kanssa sen verran rahaa kokoon, että saimme ostettua hänelle puseron ja siihen sopivan korun. Toivottavasti pieni pakettimme ilahdutti ja toi toivoa pienen murusen.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
[QUOTE="V ieras";29689244]Edelleen sanon sinulle, että menehtyneen mollaaminen on raukkamaista!

Anna asian olla.[/QUOTE]

Toinen Iiikkkkk ;)
Oot hauska mimmi

Pistäkääs yp poistoo tää aloitus ku täällä mammat sekoaa muuten ja menettää lopunkin järjen) minkä. No joo tuli tuollai lepsus ???)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille teille mukaville mammukoille

Terveisin Jorma mikä mielissänne pyörii

Tulipalo on äärimmäisen raju kokemus vaikkei edes ihmishenkiä menetettäisi. Jo prosessi vakuutusyhtiön kanssa on valtava projekti - kaikki menetetty pitää käydä läpi viimeistä sukkaa myöten. Se nöyryyttää ja uuvuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;29689210:

Huolenpidolle, yhteisöllisyydelle?

Katoppa peiliin, miksi vastustat tuota avunantoa? Miksi se herättää sussa negatiivisia tuntemuksia? (Ei tarvi vastata, mieti ihan itsekses.)

Nyt voin olla nimimerkki "En käsitä" kun en oikeesti käsitä et tulet palstamammoja kiusaamaan näin järkyttävällä asialla. Häpeäisit vähän. Keksi jotain pinnallisempaa vaikka niitä pepajuttujas taas.

Yhteistyössä