Mitä tuparilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viekää sellanen viinipullopulmapeli mitä saa esim. for male- kaupasta. Se on siis sellanen puinen teline ja sit siihen laitetaan viinipullo ja se pulmapeli pitää ratkasta ennen ku sen viinipullon saa pois :D (ja ite tietty laitatte sen pullon siihen valmiiks ennen kun annatte) Se ite peli kyllä maksaa jo muistaakseni jonku 50€ ja sitte vielä se viinipullo, mutta voisitte viedä ton vaikka isommalla porukalla?

Pieni lahjakortti herkkukauppaan tms.

En suosittele ostamaan mitään tavaraa. Ostakaa vaikka elämysliput leffaan, teatteriin, aikuisten huvipuistoon, standup-iltaan tms. parille sopivaa.

No vaikka sanoit ettei syötävää, niin ehdottaisin silti herkkukoria :) Siis kaikkia sellaisia herkkuja, mitä ei tule itse ostettua. Mitään tavaraa on turha viedä tuollaiseen kotiin. Kenties joku lahjakortti johonkin sisustusliikkeeseen, Stoccalle tms. Leffaliput yms on myös kiva juttu, mutta ne ei kyllä mitenkään liity tupareihin tai uuteen kotiin

Olet hassu. Kerrot, että heillä on jo kaikkea ja sitten haluat ostaa heille vielä jotan pientä kivaa tilpehööriä lisää?

Jos on pakko, niin hanki sellainen tiskirätti, jossa on elämänohje, ruokaresepti tms. Sen saa annettua kenelle tahansa eteenpäin ettei jää nukkiin pyörimään. Juustohöyliäkään ei ole koskaan liikaa, mutta liitä nyt höylään silti juustoja...

Itse veisin viiniä ja ison vuoan jotain oikein hyvää suolaista piirakkaa.

Oikeesti tarpeellista uuteen kotiin on esim. palovaroitin tai häkävaroitin, sammutuspeitto tai sammutin. Palohälyttimiä ja sammutuspeittoja saa kivana designversioinakin. Jos heillä ei ole aiemmin ollut pihaa tai saunaa, niin jotain varusteita niitä
varten

Kukkiakin voisi viedä, esim. narsissit kestävät hyvin kylmää, joten kaunis ruukku ja siihen pari narsissia olis nätti ulos tai partsille laitettavaksi.

Yhteistyössä