Mitä tuttavamiehen päässä liikkuu? antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29376471]Sitä sanotaan flirtiksi, eikä sen ole tarkoituskaan johtaa enempään.[/QUOTE]

Onko näin? Jos on niin miksi hän näkee tän vaivan jollei mitään sen enempää halua???

Miten se vain jäi? Vaihdoitko työpaikkaa vai miten tilanne purkautui? Kiinnostaa koska on omakohtaista kokmusta samantyyppisesä tilanteesta. Oma kokemus on, ettei oikein komeiden miesten tarvitse nähdä vaivaa, kun niin tottuneet naisten aloitteisiin. Siinä mielessä vähemmän komeissa miehissä on enemmän " m*naa", on pakko jos haluaa naisen ;)

Noh, se sitten jäi koska sain siirron eri osastolle emmekä enää nähneet, ja melkein samaan syssyyn löysin itse elämääni uusen ihmisen. Muuten meno olisi jatkunut tuollaisena (sietämättömänä) hamaan tappiin asti. Nykyisin moikataan jos tavataan, minä neutraalisti mutta hän ei. Takaan että olisi jäänyt harmittamaan ns. menetetty tilaisuus tän työkamun kanssa ellen olisi löytänyt tätä nykyistä ihmissuhdetta. Takana kun oli piitkä sinkkuilukausi. ;) :D

Ja ihan totta noi sinun viimeiset lauseet.

Noh, se sitten jäi koska sain siirron eri osastolle emmekä enää nähneet, ja melkein samaan syssyyn löysin itse elämääni uusen ihmisen. Muuten meno olisi jatkunut tuollaisena (sietämättömänä) hamaan tappiin asti. Nykyisin moikataan jos tavataan, minä neutraalisti mutta hän ei. Takaan että olisi jäänyt harmittamaan ns. menetetty tilaisuus tän työkamun kanssa ellen olisi löytänyt tätä nykyistä ihmissuhdetta. Takana kun oli piitkä sinkkuilukausi. ;) :D

Ja ihan totta noi sinun viimeiset lauseet.

Taitaa tätä miestä harmittaa. Mutta ihan oikein sille, mitä oli saamaton :)

Yhteistyössä