Y
ysävänsä menettänyt
Vieras
suutuin hänelle viime kesänä kun hän valitti minulle,kun kerroin melkein kaiken elämästäni hänelle(sanoi tuon hyvin ilkeäänn sävyyn eikä kovin asiallisesti),meidän perheellä on ollut aika hankalaa ja kaipasin kuuntelijaa.Hän koki kuuntelijan roolin vaikeana kun ei osannut auttaa,mutta kun en minä apua kaivannut vain ystävää.He muuttivat loppukesästä E-suomeen.Hän on lapseni kummi.Yhteyttä emme muuton jälkeen pitäneet.Soitimme marraskuussa heille ja he kertoivat että heille syntyy jouluna vauva.Nyt olen kysellyt heidän kuulumisiaan tekstareilla ja laitoin pienen paketin.Heiltä tuli kummipojalle synttärilahja ja jouluna kortti.Miten tästä eteenpäin.Sieltä ei ole kuulunut soittoa eikä tekstareite,toki on vastannut viesteihini.Miten toimin tästä eteenpäin?