mitä tuumaisit jos kaverisi sanos....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
No se on hänen ongelmansa. Koira on meillä myös perheenjäsen, eikä sen takia sitä esim. teljetä minnekään huoneeseen jos joku vieraista ei vain pidä koirista. Ethän lastasikaan heivauta minnekään, jos joku ei hänestä pidä.
Käy sie hänen luonaan kyläs.

No ei voi verrata lasta ja koiraa,voi elläimen käsi sentään.

Joo joo, mut perheenjäsen meille ainakin nuo karvaisetkin ovat. Ymmärrän täysin jos pelkää koiria, pelkään itsekin isokokoisia, mutta sanon sen ystävilleni ja he komentavat koiransa pois luotani.
Yritän silti tutustua koiraan, vaikka en siitä niin pitäisikään. Se kyllä jättää rauhaan, ko saa ensin tutustua, eikä siihen kiinnitä mitään huomiota.
Meillä meidän tyylillä ja teillä omallanne. Ei tarttee ottaa herneitä nenukkiin!!!

Mä itse en kyläile juurikaan paikoissa joissa on koira. Tytöllä on astma joka oireilee jos on koiran kanssa. Vaikkei siitä tulis oireita niin käyttäisin sitä tekosyynä... :ashamed:
Mun mielestä aivan kuten on oikeus olla koiraihminen, on myös samanlainen oikeus olla antikoiraihminen. Meillä on ollut melkein aina koira kun olin lapsi ja mulla oli koira vielä sinkkuvuosinakin mutta jostain syystä mä en vaan enää tykkää niistä. En inhoakaan, mä en vaan halua että koirankarvoja on joka paikassa tai että ne kuolaa punteille.
Pienimmät lapset meillä pelkää koiria muutaman huonon kokemuksen vuoksi eivätkä tietysti ole koiriin tottuneet kun eivät ole niiden kanssa tekemisissä olleet.
Huom. ennen kuin joku vetää herneksen nenään niin en ole koiranvihaajakaan. En vain tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
No se on hänen ongelmansa. Koira on meillä myös perheenjäsen, eikä sen takia sitä esim. teljetä minnekään huoneeseen jos joku vieraista ei vain pidä koirista. Ethän lastasikaan heivauta minnekään, jos joku ei hänestä pidä.
Käy sie hänen luonaan kyläs.

No ei voi verrata lasta ja koiraa,voi elläimen käsi sentään.

Joo joo, mut perheenjäsen meille ainakin nuo karvaisetkin ovat. Ymmärrän täysin jos pelkää koiria, pelkään itsekin isokokoisia, mutta sanon sen ystävilleni ja he komentavat koiransa pois luotani.
Yritän silti tutustua koiraan, vaikka en siitä niin pitäisikään. Se kyllä jättää rauhaan, ko saa ensin tutustua, eikä siihen kiinnitä mitään huomiota.
Meillä meidän tyylillä ja teillä omallanne. Ei tarttee ottaa herneitä nenukkiin!!!

varmaan tarkoitti juurikin sitä että ihmislapsi on aina eri asia kuin eläin..

itse jouduin lapsen tullessa luopumaan koiristani... olivat meidän vauvoja, perheenjäseniä...

tämä sit vain mun mielipiteeni mutta tosiaan ei ihmislasta ja koiraa voi verrata...

Yhteistyössä