Mitä tykkäisit, jos miehesi kirjoittelisi chatissa muiden naisten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis vain naisten. On siis sellanen pelichatti, mutta juttelee naisten kanssa muista jutuista kuin peliin liittyvistä.

Asia tuntuu olevan jo pakkomielle, naiset pommittaa sitä kokoajan viesteillä ja yks oli jopa ollut mustasukkainen kun mies oli kirjoitellut jollekin toiselle...aika sairasta mun mielestä.

Olen pyytänyt lopettamaan, koska se on menny tuollaseksi, mutta eipä se näytä lopettavan, tuntuu nauttivan naisten huomiosta...mua on kyllä jo alkanu häiritsemään.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos vain kirjoittelee, niin asia ei kuulu mulle mitenkään! Antaisin kirjoitella...

No entä, jos sä puhut miehellesi jostain asiasta, mutta se ei kuuntele vaan chattailee vaan vieraiden naisten kanssa kieli pitkällä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis vain naisten. On siis sellanen pelichatti, mutta juttelee naisten kanssa muista jutuista kuin peliin liittyvistä.

Asia tuntuu olevan jo pakkomielle, naiset pommittaa sitä kokoajan viesteillä ja yks oli jopa ollut mustasukkainen kun mies oli kirjoitellut jollekin toiselle...aika sairasta mun mielestä.

Olen pyytänyt lopettamaan, koska se on menny tuollaseksi, mutta eipä se näytä lopettavan, tuntuu nauttivan naisten huomiosta...mua on kyllä jo alkanu häiritsemään.

Jos se sua loukkaa niin sillon sen pitäis se lopettaa. Mikä tarve sillä on hakea huomiota muilta naisilta, jos oman kanssa kaikki kunnossa??

No, mitäs jos tekisitte muuta ku istuisitte koneella?

Ei meillä ainakaan muitten kans sättäillä. Mut tietysti keskutelupalstoilla käydään ja siellähän on vähän kaikkea aihetta..mut keskusteluthan on yleisellä tasolla eikä kenenkään kans yksityisesti eikä mitenkään osoittamalla kiinnostust atoista kohtaan. Mut jos es on semmosta yleistä, niin haitanneeko?

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
EN TYKKÄISI, saisi lopettaa moiset... ja jos ei alkaisin itse chattailla kostoksi

No mä sanoin miehelle, että jos kerran tällanen on sallittua, niin mäki alan sitte kirjotella miesten kanssa, niin tämä tokas, että älä nyt viitti ja nauro päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
EN TYKKÄISI, saisi lopettaa moiset... ja jos ei alkaisin itse chattailla kostoksi

No mä sanoin miehelle, että jos kerran tällanen on sallittua, niin mäki alan sitte kirjotella miesten kanssa, niin tämä tokas, että älä nyt viitti ja nauro päälle.

tee siis samaa...eiköhän lopeta pian....

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos vain kirjoittelee, niin asia ei kuulu mulle mitenkään! Antaisin kirjoitella...

No entä, jos sä puhut miehellesi jostain asiasta, mutta se ei kuuntele vaan chattailee vaan vieraiden naisten kanssa kieli pitkällä?

Jos asiani saa odottaa, niin odotan sopivampaa hetkeä... Jos juttu on kiireinen, niin sanon niin äkäisesti, että varmasti kuuntelee.

Tietenkin sä saat kirjoitella kenen kanssa haluat! Ei miehesi saa sananvapauttasi rajoittaa niin kauan, kun et kirjoittele hänen yksityisyyttään loukkaavasti... (kuvaile miehesi vastustuksesta huolimatta esim. panojasi hänen kanssaan tms.)

Ala heti kirjoittelemaan! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-vaemo:

Jos se sua loukkaa niin sillon sen pitäis se lopettaa. Mikä tarve sillä on hakea huomiota muilta naisilta, jos oman kanssa kaikki kunnossa??

Olen sanonu sille jo monta kertaa että en tykkää siitä että kirjottelee, varsinkaan kun ne kirjottelut johtaa tollaseen.

Ei sitä tunnu kiinnostavan. Kyllä meillä pitäis kaikki kunnossa olla, seksi elämääkin löytyy ym.

Se on siis sellanen pelichatti, jossa voi pelata ja chattailla samalla, olen sanonu miehelle, että etkö voi vain pelata ja jättää sen chattailyn pois tai sitten kommentoida vain peliä sen chatin kautta, niinku muutkin tekee ja jättää sen naisille lepertelyn väliin.

Eilen kysyin, että pelaileeko ja keskusteleeko lainkaan äijien kanssa, niin vastas että pelaa kyllä jos ne tunkee mukaan...siis TUNKEE. Mutta ei heitä läppää äijien kanssa siellä.

Useammilla ihmisillä on kommunikaatiotarve, eikä oma puoliso voi olla ainoa henkilö jonka kanssa vaihtaa ajatuksia.

Ajatuksenvaihdossa vastakkaisen sukupuolen kanssa on lähinnä riski että törmää hengenheimolaiseen jonka kanssa juttu luistaa turhan hyvin, mikä voi johtaa ihastukseen.. mutta tämän pelossa et voi vaatia että sun mies lukitsee itsensä kellariin, pelkästään oman sukupuolen edustajien seurassa.

Mitä pienistä kun ei pienetkään meistä :)
Eli en välitä vaikka puhuisi kelle ja mitä.
Mun luo se kuitenkin jää ja mulla on ominaisuudet joita ei muut naiset päihitä :) Niin jä mä saan itsekin puhua miesten kanssa.
Nykyään tosin lapsentulon myötä puhun 50/50 naisten ja miesten kanssa!

Mulla on irc auki 24/7 auki ja monilla kanavilla oon ainut naispuolinen. Eipä ukkoa hetkauta, koska ne meidän jutut on ihan erilaisia, kuin tsäteissä ruukaa olla. Siellä voi oikeesti jutella miespuolisen kans :O

Olen samaa mieltä! Harva antaa hakata rahasta:-)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mitä pienistä kun ei pienetkään meistä :)
Eli en välitä vaikka puhuisi kelle ja mitä.
Mun luo se kuitenkin jää ja mulla on ominaisuudet joita ei muut naiset päihitä :) Niin jä mä saan itsekin puhua miesten kanssa.
Nykyään tosin lapsentulon myötä puhun 50/50 naisten ja miesten kanssa!

riippuu millaista juttelisi ja kenen kanssa juttelisi. Saa hän muutenkin ja puhelimessakin puhua naisten kanssa ja sähköpostiakin varmasti lähettelee. mutta ihan "asiaa" eikä ole muut naiset "sillai" mielessä. on minulla itselläkin miespuolisia kirjeystäviäkin

Yhteistyössä