Mitä työtä voisi tehdä että saisi vähän parempaa palkkaa ilman koulutusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Onko mitään olemassa. Olen lähihoitaja. Mutta ei oikein kiinnosta noi työt....niin meitin mitä työtä tässä voisi alkaa hakemaan että saisi edes vähän enemmän palkkaa ja olisi haastavampaa ja töissä olisi kivaaaaaaa

Nykynuoren toiveammatti. Ei tarvitse peruskoulun jälkeen notkua opiskelemassa ja vaivata päätään. Kevyttä sisätyötä. Mieluummin ei töitä ollenkaan. Hyvä palkka. Kivat työkaverit, joiden kanssa saa sählätä ja jutella firman kännykän kautta toiselle puolelle pöytää kahvia juoden työaikana korvausta vastaan. Ei vastuuta, mutta hieno titteli. Töistä voi olla pois kun masentaa eikä jaksa. Palkkapäivä 30 kertaaa kuussa ja hyvät edut. MIelellään ei mersua huonompaa autoa käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
siis tuttavia on toimistossa ja tykkäävät työstään..olen siis miettinyt pitäiskö kokeilal toimisto työtä, mutat mikä niissä on palkkaus?!

no et taida kovin äkkiä päästä toimistotöihin ilman koulutusta/kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
siis tuttavia on toimistossa ja tykkäävät työstään..olen siis miettinyt pitäiskö kokeilal toimisto työtä, mutat mikä niissä on palkkaus?!

Tarkoitit ilmeisesti samaa tehtäväkenttää, mistä "vieras" kirjoitti ylempänä. Tiivistit vain asian.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nykynuoren toiveammatti. Ei tarvitse peruskoulun jälkeen notkua opiskelemassa ja vaivata päätään. Kevyttä sisätyötä. Mieluummin ei töitä ollenkaan. Hyvä palkka. Kivat työkaverit, joiden kanssa saa sählätä ja jutella firman kännykän kautta toiselle puolelle pöytää kahvia juoden työaikana korvausta vastaan. Ei vastuuta, mutta hieno titteli. Töistä voi olla pois kun masentaa eikä jaksa. Palkkapäivä 30 kertaaa kuussa ja hyvät edut. MIelellään ei mersua huonompaa autoa käyttöön.

:D :D :D Siis niinku Ihquu! Ku töis niinku ois kiva olla kivaa hei.

Yhteistyössä