mitä unta näit viime yönä? analyysisi siitä?

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
Eli mitä unta näit? miksi sellaista unta eli liittyykö se jotenkin lähiaikojen johonkin tilanteeseen elämässäsi vai "uskotko uniin"?
Minä ryömin sotatantereella miinojen seassa. Ja veikkaan että siitä syystä että iltalukemisena luin ihan fiktiivistä juttua suurvaltojen touhuista pienempien maan asioiden järjestelystä. jotenkin liittyin Israelin touhuihin mutta en tiedä kummalla puolella olin.
yleensä uneni liittyy edellisten päivien tapahtumiin ja joskus niissä sitten sekottelee asioita hauskasti.

Minä näin unta jossa terveyskeskus lääkäri amputoi korvani vastaanotolla.

Analyysiä, minulla on nyt korvatulehdus, tätä edelsi noin 4kk aika jolloin korvani olivat kunnossa sitä ennen oli monen kuukauden korvakierre |O

mä oon kauheesti nähny unta maatiloista ja sen eläimistä ja rakennuksista.
ne rakennukset on ollu sellasia ränsistyneitä ja lahoavia ja mä oon aina ajatellu että ne kuvaa jotenkin mua.
nyt pari yötä oon nähny unta vähän parempi kuntoisista taloista. viimeyönä se oli ajoittain jopa futuristinen. tai ei sellanen vaan... niinku halinalleissa on ne pilvitalot.
unessa oli kans esiteinejä. sellasii 10-12 vuotiaita lapsia joilla oli omakuva ongelmia. ja mä autoin niitä ja selitin niille mitä ja miks kehossa tapahtuu kaikkee.

ja tänään mä söin aamupalaa :)

Minä olin Kanadassa, siellä oli maassa luukkuja, joitten alle oli piilotettu varastettuja polkupyöriä. Kysyin eräältä kadetilta tietoa siitä, miten lakkoon on suhtauduttu =) Meinasin pudota sellaiseen kuoppaan, mutta kadetti kiskoi minut ylös.

Analyysi meinasi unohtua, ilmeisesti toivon jotain polkupyöriin ja kadetteihin liittyviä asioita ja jos niin ei olekaan, on kyse vastatoiveesta :D

Mina harvoin muistan mitaan unia...mutta eilen mun unessa oli Haloska. Olin hanen kanssaan puhevaleissa, kysyin jopa hanelta siita sosiaalihyppelysta, mista han puhui vuosia sitten. Nykyaan on eri aani kellossa, ainakin jos hanen ulkoparlamenttitervehdystaan voi uskoa. Uni tuli varmaankin siita, etta eilen puhuttiin viela viimeiseksi hanesta ja paatimme , etta menemme hanta tapaamaan ensi viikolla.Ilmoitettiin lahestystoon, etta tullaan. Aamulla sitten stressi , etta mita taas sinne pukee paalle.

ykköseen ja se huus nautinnosta kun mä hoonasin sitä antaumuksella. Eilen treeneissä oli ennennäkemätön ennennäkemättömän kiinteekroppanen pikkupillu ja mua alko panettamaan. Siitä se uni varmaankin sai aiheensa.

Yhteistyössä