Mitä uutta tekisin hiuksilleni?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pipuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pipuli"

Vieras
Lähtötilanne
Väri: Oma väri tummanvaalea (hiirenharmaa) vanhoilla vaaleiden raitojen jämillä
Pituus: "Bra strap length"
Hiuslaatu: Normaali, hius on ohutta mutta sitä on paljon, melko suora mutta kostealla säällä taipuisa
Otsis: Kasvatus menossa, nyt leuassa asti
Malli: Yli kasvanut, hieman kerrostusta
Ihon väri: Vaalean punertava
Kasvojen malli: Normaali, kuulemma kaikki mallit käyvät
Silmät: Siniset
Ikä: 25v
Muuta: Raskaana, laskettua aika keväällä

Laittakaas ideoita kehiin! :)
 
Minä ajattelin käydä tällaisen leikkauksen hakemassa nyt ensi viikolla. Lisäksi laitan ihan vaaleita kunnon palkkiraitoja tai sitten värjäytän punertavaksi.


http://img295.imageshack.us/img295/5633/tukka35qo.jpg
 
Minkälainen ruumiin rakenne sinulla on? Sinuna pitäisin tuon värin, paitsi laittaisin ehkä uudet raidat. Raidoitettua tukkaa, jossa on oman värinen pohja, on todella helppo ylläpitää ja se näyttää pitkään siistiltä. Kokonaan värjättyä pitää ylläpitää 4-8vk välein, että se ei näytä pahalta.
 
Mulla suunnillen sama tilanne kuin sinulle, itse ajattelin leikkauttaa rikotun polkan ja kokeilla Color Mask hoitoaineita. Käyttääkö joku muuten noita Color Maskeja ?
 
l.jpg


Todella naisellinen malli.
 
[QUOTE="pipuli";27479206]Oho, enpäs oo noista Color Maskeista kuullutkaan! Mitä tapahtuu jos käyttäis tuommoista punasta? Tekeekö se vain sävyn punertavaksi?[/QUOTE]
Juu, niin ymmärsin että ne sävyttävät hiukset, en ole tosiaan vielä itse kokeillut, mutta kovasti positiivista saa netistä lukea. Itse ostin sitä toffeeta ja lattea. Olen tosiaan itse kasvattanut omaa väriä (maantie) takaisin ja yritän olla värjäämättä kestoväreillä. Noilla toivottavasti saa vähän piristystä hiuksiin.
 

Yhteistyössä