mitä vaatteita teidän lapset käyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilukissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vilukissa

Jäsen
10.07.2008
114
0
16
meillä kun vielä 6,5v käyttää college housuja. ei farkuista oikeen tykkää. aika monella tuon ikäisellä tuntuu olevan farkut.
nyt iski eilen ajattus jos ompelisi itse pojalle puuvilla kangashousuja.... kaupassa harvemmin löytyy sellaisia. niistä poika tykkäis....
mut millaisista vaatteista muiden lapset tykkää

Mä käytän 4,5-vuotiaallani sellaisia pehmeitä farkkuja, joissa on vyötäröllä resori ja kuminauhat tai resorit lahkeissa. Ovat ohkaista kangasta. Olen löytänyt noita Hennesiltä ja KappAhlista. Mut paljon käytetään kyllä collegehousuja meilläkin.

collegehousuja vain päiväkodissa, muulloin aina farkut, yleensä vielä pillifarkut B) Kotona huitelee kalsareissa. Sitten on kaapissa miljoona t-paitaa, hupparia ja neuleita. Tänään oli ekaa kertaa päällä toppaliivi hupparin kanssa. Tennareita löytyy 4 erilaiset.

Eskari-ikäinen tyttö kulkee farkuissa, legginseissä, mekoissa. Collegehousuja on vissiin yhdet, nekin sellaista velouria kyllä, verskoja ei omista. Pihalla lisäksi kelin mukaan ulkohousua.

3 v 8 kk ikäisellä pojalla on college- ja velourhousuja päiväkodissa sisähousuina, farkut joskus myös. Kotipihassa farkut tai jotkut ulkohousut. On myös parit kangashousut, sellaiset reisitaskupökät. Ja yksi verskapuku, mistä poika tykkää kovasti, äiti ei niinkään.