Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ruusun aika ja hynttyyt yhteen ainakin olis kiva kattoo ja kyllä isä osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Erkki Merkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Kyllä mä voisin kattoo uudestaan Dallasin ja Dynastian. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Ruusun aika
Puhtaat valkeat lakanat
Elämä voittaa
Marienhof
Okalinnut
Amerikkalainen sarja jossa seurattiin siskosten perhe-elämää, yksi siskoista oli vaatesuunittelija. Mikä ihme tään sarjan nimi nyt olikaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:Tämä on varmaan aiemminkin täällä ollut mutta...
itse tahtoisin nähdä uudelleen sen suomalaisen sarjan missä oli Nicke Lignell, olikohan sarja nimeltään milkshake?
toinen mitä kaipaan on niin sanottu elämäni.
ja kolmannen nimeä en muista, mutta siinä oli kuitenkin sellainen down-poika nimeltään corky?..muistaako kukaan tuota?
Elämä voittaa... Se oli aivan ihana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:Tämä on varmaan aiemminkin täällä ollut mutta...
itse tahtoisin nähdä uudelleen sen suomalaisen sarjan missä oli Nicke Lignell, olikohan sarja nimeltään milkshake?
toinen mitä kaipaan on niin sanottu elämäni.
ja kolmannen nimeä en muista, mutta siinä oli kuitenkin sellainen down-poika nimeltään corky?..muistaako kukaan tuota?
Elämä voittaa... Se oli aivan ihana.
Samaa sarjaa kaipailen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Ruusun aika
Puhtaat valkeat lakanat
Elämä voittaa
Marienhof
Okalinnut
Amerikkalainen sarja jossa seurattiin siskosten perhe-elämää, yksi siskoista oli vaatesuunittelija. Mikä ihme tään sarjan nimi nyt olikaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huonosti käyttäytyvät miehet.