Mitä vanhemmille lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tii-"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tii-"

Vieras
Tämä joka vuotinen ongelma. Eli mitä ostaa omille vanhemmille? Mitä te olette ostaneet?

Olen miettinyt yhteisen lahjan ostamista. Veljen kanssa ostetaan, joten budjetti on korkeampi, ehkä maksimissaan 50-60 euroa, vaikkei se niin tarkkaa ole. Tiedän ettei vanhemmat kaipaa mitään niinkään rahallisesti arvokasta (voivat ostaa itsekin). Mietin lehtitilausta, mutta molemmille tulee niin paljon lehtiä etteivät ehdi kaikkea lukea. Mitään erityistä yhteistä harrastusta ei ole... Äidille erikseen keksisin vaikka mitä ostettavaa, mutta isälle yksistään en. DVD:t ja kirjat ovat poissuljettuja vaihtoehtoja (paitsi jotkut tietokirjat).

Joku kori, johon kaikenlaista pikku"sälää"? Mitä?

Jos tykkäävät kynttilöistä, joku kiva kynttiläsetti. Saunasettejä ja rasvasettejä yms. löytyy jo valmiina monenlaisia, jos tykkäävät ja olisi käyttöä. Lahjakortti kylpylään tai ravintolaan. Avaintenetsijä, tätä harkitsen itse omalla äidilleni, koska hänellä on AINA avaimet hukassa. :D

Mä en tänä vuonna osta mitään.
Ja vanhemmat jo painottivat,että eivät halua multa mitään.

Vanhemmat ovat remontoineet uutta asuntoaan tässä pari kk ja samalla pakanneet toista muutto kuntoon.
Mä olen hoitanut melkein joka päivä mun sisaruksia ( eka ja kolmas luokkalaiset ).
Tänään tein juuri äidille,isäpuolelle ja sisaruksille piparkakkutalon,koska vanhemmat eivät ole ehtineet muuton keskellä..enkä halua että sisaruksilla meidän joka vuotinen perinne katkeaa. :)

Viime vuonna ostin uuden saunakiulun ja sinne laitoin pullon viiniä,suklaata,laudeliinat,saunatuoksuja ja kortin.
Pakkasin sellofaaniin kiulun ja laitoin koristenauhan...Oli mieleen.

Me ollaan hommattu esim. lahjakortteja hierontaan, jalkahoitoon, kampaajalle.. Mitä antaa, riippuu ehkä vähän siitäkin, minkäikäisiäkin vanhemat ovat. Meillä iäkkäämmät jo, ja siksi tälläisiä lahjoja. :)

Mie ostin äidille jalkojenhoitosetin, siin on jotain jalkojen kuorinta ja hoitovoiteita ja jalka-
kylpysuolaa ainakin ja Arja Korisevan cd :n.
Isälle ostin uuden cd- laitteen ja cd : n.

Äidille liput Caesar Millanin esitykseen toukokuussa (kun katsoo ohjelmaa ja fanittaa muutenkin), isälle kahvimylly ja kaksi eri espressolaatua (siskoltani saa keittimen).

Mun mielestä aikuisille ihmisille ei kannata ostaa mitään tavaraa.

Me ostetaan joka joulu lahjakortteja eri teattereihin tai ravintoloihin tai kauneushoitoloihin. Minusta ne on hyviä lahjoja. Vielä jos muistaisi tuossa keväällä vinkata jostain hyvästä esityksestä, niin ei menisi aina loppuvuoteen noiden lahjakorttien käyttäminen.

Jos jotain tavaraa on pakko hankkia, niin minusta joulucd:t on kivoja lahjoja. Esim. nyt olisi Rajattoman uusi kaupoissa.

Itse olen viime vuosina koonnut lahjakoreja jonkin teeman ympärille. Mukana lahjakortteja, ei-niin-jokapäiväisiä elintarvikkeita, muuta pois käytettävää jne. Jotain, jolle varmasti tulee käyttöä ja tavarapaljous ei lisäänny.

Mä olen ostanut isälleni konjakkipullon, sitä vähän parempaa merkkiä josta tykkää. Äidilleni kosmetiikkaa, viimeksi käydessäni tongin sen meikkipussia ja katsoin mitkä tuotteet ovat lopussa ja ostin sitten niitä:) Kumpikaan kun ei perusta mistään herkkukoreista, suihkusaippuoista tai laudeliinoista, niin pyrin aina ostamaan jotain, mikä menee käyttöön ja mistä varmasti tykkäävät.