Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 1sarvinen:Onko tämä pyörinyt koskaan suomessa?
http://www.youtube.com/watch?v=asE3hIAxhQ0
Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Tsaarin kuriirihan tuli just Yle teemalta... Siinä ei tosin iskeny ku se musiikki, se jäi helposti kumisemaan päähän.
Törmään :headwall: sinuun taas =) minkä ikäinen oot jos olet tao taota töllänneenä ollut =)
Kolmikymppinenhän mie
Join pinacoladaa ja kattelin tao taota penaskana :kieh:
Mulla esikko 25v onko tao tao tosiaankin noin vanha juttu. Apua miten mää vanhenen =)
Höpön löpön! Sää vaan kuvitteletEihän me naiset vanheta... jäädään kaksvitosesta suoraan eläkkeelle sitten joskus
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Mitäs niitä olikaan?
heart&heart???
taistelupari macepease&deamsy(tai sinnepäin)???
ihmemies
ritariässä
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Tsaarin kuriirihan tuli just Yle teemalta... Siinä ei tosin iskeny ku se musiikki, se jäi helposti kumisemaan päähän.
Törmään :headwall: sinuun taas =) minkä ikäinen oot jos olet tao taota töllänneenä ollut =)
Kolmikymppinenhän mie
Mulla esikko 25v onko tao tao tosiaankin noin vanha juttu. Apua miten mää vanhenen =)
Höpön löpön! Sää vaan kuvitteletEihän me naiset vanheta... jäädään kaksvitosesta suoraan eläkkeelle sitten joskus
![]()
Pyh mä oon jo koukkuselkä =)
Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Kolmikymppinenhän mie
![]()
Pyh mä oon jo koukkuselkä =)
Ei se mieltä hidasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Ja sä puuskamuutin nikkisi kun sointuu suuhuni paremmin. Siis oot vielä harmaana kääk . Siinä sulle puuskaa kerrakseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Ja sä puuskamuutin nikkisi kun sointuu suuhuni paremmin. Siis oot vielä harmaana kääk . Siinä sulle puuskaa kerrakseen
![]()
![]()
Kääk! Täytyy varmaan ottaa asiaksi rekisteröityä
Nyt tuli niin hyvä mieli et voi mennä vaikka nukkumaan
Puuska kuittaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Kiva :hug: :heart: Näen sitten puuskan kirjautuneena huomen aamuna kun herään silmin kirkkain:hug: sulle puuska !
Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Kiva :hug: :heart: Näen sitten puuskan kirjautuneena huomen aamuna kun herään silmin kirkkain:hug: sulle puuska !
Tadaa! :hug: