Mitä vanhoja tuotteita muistat joita ei enää myydä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Super
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaupassa myytävää ns. lonkeroa ja vodkaa. Olivat vielä ruskeissa lasipulloissa myynnissä.
Prosentteja taisi olla reilut 2.
Vodkan makuinen oli vodka-sitruuna? sekoitus. Mutta oli hyvää, eikä tullut humalaan tuota juodessa.
Tuon kun saisi takaisin.

Lapsuudesta 80-luvun alusta sellainen suklaa-toffee juttu?. Oli muistaakseni 5 neliskanttista palaa. Ja paketti oli n. 1.5 cm x 6 cm pitkä. Olisikohan nimi alkanut M-kirjaimella...?
Äitini osti tuota aina minulle Shelliltä kun kävi tankkaamassa autoa. Hyvät muistot on.

Riisisuklaa ketaisessa pakkauksessa, oiskos ollut chymos tms valmistaja. Se oli hyvää. Muutama kesä taaksepäin myytiin viola tomaattinen kermaviilikastike, tätä vedettiin purkkitolkulla ja melkeen tuli itku kun yhtäkkiä ei sitä enää saanutkaan.

Aah, mitä makumuistoja!
Eniten kaipaan Galak-valkosuklaata, yhtä hyvää en ole vielä löytänyt. Stratos-suklaa hyvänä kakkosena. My little pony- karkkilaatikoista keräilin kuvia, mutta ne karkit oli pahoja, maistui saippualta... Sitä alkuperäistä riisisuklaata on kans ikävä, ja jokunen vuosi sitten oli Suffeli-riisisuklaata jonka myynti on myös loppunut.
Olenkohan vähän sokerihiiri, kun tulee vaan karkkia mieleen...? Ja Africola!

Alkuperäinen kirjoittaja nämä:
Mulle tulee mieleen ne kasari muoviset verkko kassit ja ne muoviset verkkokengät :o en muista enää minkä nimisiä ne oli.

Kääks! Nää mä olin ihan unohtanut! :D mahtaako vielä olla jossain vintillä tallessa mun punaiset verkkokengät...

Kipsalta aina penskana ostettiin tikkareita, vihreitä ja sinisiä jotka värjäsi myös koko suun :P .. Ihan huippuja kaikkia muita vanhoja löytyi ketjusta, ihanaa fiilistelyä.
Joku kivi aikainen muisto on myös jostain salmiakkiapastilleistä jotka on punaisessa rasiassa jossa on musta kissanpää jolla keltaiset viirusilmät..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
muistaakohan kukaan muu 60-luvulla syntyneistä jätskiä joka myytiin muovisissa arpakuution kaltaisissa pakkauksissa, ne oli sellaisia tavallisen jätskipikarin vetoisia

:wave:

muistatko kolmio tripin
70-luvulla syntynyt muistaa kolmio tripin!

pikkupoikana tuli osteltua kioskilta tikkareita joissa oli tikkuna joku liikennemerkki, syötävä osa oli kartionmuotonen läpikuultava, eri värisinä..

pikkupoikana tuli osteltua kioskilta tikkareita joissa oli tikkuna joku liikennemerkki, syötävä osa oli kartionmuotonen läpikuultava, eri värisinä..

mutta eikö niitä ollut myös sellaisia vähän nuijamaisia, me kutsuttiin niitä nuija-tikkareiksi, ainakin oli punaisia ja vihreitä, vieläkin muistan maun

Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
Kipsalta aina penskana ostettiin tikkareita, vihreitä ja sinisiä jotka värjäsi myös koko suun :P .. Ihan huippuja kaikkia muita vanhoja löytyi ketjusta, ihanaa fiilistelyä.
Joku kivi aikainen muisto on myös jostain salmiakkiapastilleistä jotka on punaisessa rasiassa jossa on musta kissanpää jolla keltaiset viirusilmät..

sen nimi oli muuten Kissa-salmiakki, ja oli hyvää :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
muistaakohan kukaan muu 60-luvulla syntyneistä jätskiä joka myytiin muovisissa arpakuution kaltaisissa pakkauksissa, ne oli sellaisia tavallisen jätskipikarin vetoisia

muistatko kolmio tripin

mä muistan, kolmio tetrassa oli muuten saatavana suklaajuomaakin, en vaan muista nimeä, oli sellainen keltainen tötsä jossa taisi olla lasten kuvia tjtn

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja etkä:
Ice beer ja MeKaks-lehti.
Mulle tuli se. Kirjottelinkin sinne runoja...

Miulle tuli myös :saint:
Sitä "sininen"-olutta ei taija enää saaha mistään.
Rio-cola oli kova sana mehu jäärintamalla.

sinistä saa nykyään taas

Yhteistyössä