Mitä vastasyntyneelle päälle tällaisilla keleillä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Esikoinen on talvivauva ja silloin pysty vaan iskemään toppavaatetta päälle, niin nyt tuntuu kun ei olis vauvaa ikinä hoitanutkaan. : ) Siis mitä vastasyntyneelle pitää laittaa päälle tälläsilla säillä vaikka kun sen sairaalasta tuo kotiin?
 
Tuotiin vauveli kesäkuun alussa kotia ihan pelkässä sisähaalarissa, myssy päässä, ohuet tumput käsissä ja sukat jaloissa. Peitto oli päällä.
 

Yhteistyössä