V
"vieras"
Vieras
Esikoinen on talvivauva ja silloin pysty vaan iskemään toppavaatetta päälle, niin nyt tuntuu kun ei olis vauvaa ikinä hoitanutkaan. : ) Siis mitä vastasyntyneelle pitää laittaa päälle tälläsilla säillä vaikka kun sen sairaalasta tuo kotiin?