Mitä vauvalle (7kk) ulos rattaisiin päälle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Vauvamme on kova hikoilemaan ja tuntuu, että laitamme hänelle aina liikaa päälle :(
Minkä verran vaatetta olette hyväksi havainneet vähän tuulisella 10 asteen ilmoilla??
 
Alkuperäinen kirjoittaja b:
meil on nyt viimepäivinä ollu vanupuku bodyn ja housujen päällä. Lisäks äp:n makuupussi on rattaissa. Ja tietty kaikki pipot , töppöset jne..

Meillä on lisäks ollut välissä collegepuku, mutta se tuntuu vähän liialta, ja on vaunun lämpöpussissa eikä makuupussissa.
 

Yhteistyössä