mitä veisin tuliaisiksi? (kesälomareissu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

ddd

Vieras
Hyvä ystäväni kutsui kyläilemään. asuu n.400 km päässä ja menisin sinne omalla autolla. olen kotona kahden lapsen kanssa ja nyt on rahat aika tiukilla. Tarkoitus olis olla heillä vajaa viikko ja samalla olen lapsenlikkana hänen ala-aste ikäisille lapsille. (9 ja 11-v) kun itse on töissä.

Mitä veisin tuliaisiksi? ikinä ei ole tarvinnut ruuasta mitään maksaa, meillä periaate että vuoroin vieraissa. Mutta olen siis 2 lapsen kanssa aika kauan heidän elätettävänä. ei alkoholia, jotain... mutta mitä!!!

kyllä varmasti matkan varrelle mahtuu kaikenmoista myymälää, mutta en taida kahden alle kouluikäisen kanssa mennä iittalan tehtaanmyymälään. mieluusti sellaista mitä saan täältä kotikaupungista.

no kyllä itse olen voinut kahden lapsen kanssa käydä kaupoissa vaikka eivät vielä koulussa olleet
kumma että on sinut lapsenlikaksi kutsunut, jos et kaupassa omiesi kanssa pärjää

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
no kyllä itse olen voinut kahden lapsen kanssa käydä kaupoissa vaikka eivät vielä koulussa olleet
kumma että on sinut lapsenlikaksi kutsunut, jos et kaupassa omiesi kanssa pärjää

No jaa, en minäkään mennyt pentikin liikkeeseen lapsien kanssa, voi tulla turhan tyyristä lystiä. Oli aika kivoja tarjouksia.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

:laugh: juupa juu. eikös elämä olekin ihmeellistä?

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Veisin kopallisen syötävää mukanani: hedelmiä, leipiä, korppuja, säilykkeitä, mehuja, teetä, kahvia jne. Tulisi sit samalla osallistuttua ruokakustannuksiin.

tämä on hyvä. tyhmää viedä 10 euron mukit, kun 3 henkeä kuitenin syö viikon aikana sen 100 euron edestä...

Alkuperäinen kirjoittaja idea:
Ostat nätin korin, jonka pakkaat tavaralla, esim. servetit, teetä, kahvia, karkkia, keksejä...

hyvä idea tämä! Vienkö mitään ruoka-puolta vai käynkö sitten siellä perillä viikon varrella ruoka-ostoksilla? :) koko lapsikatraan kanssa tietenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Ostat nätin korin, jonka pakkaat tavaralla, esim. servetit, teetä, kahvia, karkkia, keksejä...

hyvä idea tämä! Vienkö mitään ruoka-puolta vai käynkö sitten siellä perillä viikon varrella ruoka-ostoksilla? :) koko lapsikatraan kanssa tietenkin.

Osta sellaista mitkä säilyy niin saat jo kotipaikkakunnalta hommattua :)

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Veisin kopallisen syötävää mukanani: hedelmiä, leipiä, korppuja, säilykkeitä, mehuja, teetä, kahvia jne. Tulisi sit samalla osallistuttua ruokakustannuksiin.

tämä on hyvä. tyhmää viedä 10 euron mukit, kun 3 henkeä kuitenin syö viikon aikana sen 100 euron edestä...

ja paljonkos lapsenvahti 4 pvälle maksaisi? tunteja päivässä n. 9-10.

Vähän perunoita, kinkkupasteijaa,nakkeja.... siinä se. Paljon parempi kuin jotkut Iittalat nurkkiin pyörimään. Mä en ainakaan haluais mitään kipporvarea, josta en tykkää.

Yhteistyössä