Mitä verilettujen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Mitä te syötte verilettujen kanssa? Siis muuta kuin puolukkaa =) Meil olis tänää verilettuja ruoaksi mutten tiiä keittääkö sen kanssa perunoita vai mitä. Ja mistäköhän mulle on jääny mieleen että verilettujen kanssa pitäis olla kukkakaalia? :D

onko kaupoissa enää sitä jauhetta josta sai itse tehtyä taikinan verilettuihin. nuo valmiiksi pakatut on niin kamalia että jää syömättä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onko kaupoissa enää sitä jauhetta josta sai itse tehtyä taikinan verilettuihin. nuo valmiiksi pakatut on niin kamalia että jää syömättä..

Varmasti on!

ei muuten ole. kauppiaan mukaan eu on tekemisissä asian kanssa, samoin kun sen kanssa ettei tuoretta verta voi enää ostaa lihatiskiltä niissä muovipulloissa..

Varmasti on!

ei muuten ole. kauppiaan mukaan eu on tekemisissä asian kanssa, samoin kun sen kanssa ettei tuoretta verta voi enää ostaa lihatiskiltä niissä muovipulloissa..

Hei, teurastamolta saa ostaa verta vapaasti minkä tarvii.

Alkuperäinen kirjoittaja teurastamolle siis...:

Varmasti on!

Hei, teurastamolta saa ostaa verta vapaasti minkä tarvii.

ei nyt nii kovaa himoa ole verilettuihin että lähtisin teurastamolle :D
olisin vaan jauheen ostanu kauppareissulla jos sitä olis myynnissä ollu..

Yhteistyössä