P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:mä en kyl miellä ruottia laisinkaan toiseks kotimaiseks kieleks vaiks se sitä on olevinaan.. sit se sitä ois jos ruottalaistenki ois pakko osata Suomea..ja mul ois varmaa englanti puhuminen 9,5 ja kirjotus 7,5 ja ruotti ois varmaa nykysin 6 ko en oo pitkii aikoihi käyttäny. Saksa kaikinpuolin kans jotai 5 tasoa ku on nii ruostees.. muista vain onnettomat alkeet, eli ranskast ja italiasta.
ehkäpä mut ei mun siltikään tarvitse ite osata ruottia sen enempää ku on pakko enkä kyl opiskelekaan sen enempää. Virallisesti ehk toinen kotimainen kieli mut ainaski mun mielipide olkoon se et se on vieras kieli silti. Kukin tyylillään ja mun mielipide on se. Sulla olkoon omasi ja hyvä niinAlkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:mä en kyl miellä ruottia laisinkaan toiseks kotimaiseks kieleks vaiks se sitä on olevinaan.. sit se sitä ois jos ruottalaistenki ois pakko osata Suomea..ja mul ois varmaa englanti puhuminen 9,5 ja kirjotus 7,5 ja ruotti ois varmaa nykysin 6 ko en oo pitkii aikoihi käyttäny. Saksa kaikinpuolin kans jotai 5 tasoa ku on nii ruostees.. muista vain onnettomat alkeet, eli ranskast ja italiasta.
Miellät tai et, ruotsi on suomen toinen virallinen kieli. Se, mitä ruotsalaisten "pitää" osata, on ihan heidän asiansa, mutt pitäähän nytkin meidän suomenruotsalaisten osata suomea!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Englanti 8-9
Ruotsi 7-8
Saksa 5-6
Latina 5
Lukihäiriön takia kirjoitukseen tulee ikäviä kirjoutusvirheitä. Saksaa ja latinaa olen opiskellut viimeksi 2000-luvun alussa joten taidot on kivasti ruostuneet. Englantia käytän päivittäin ja ruotsiakin jonkin verran.