Mitä vikaa on ihmisessä, joka ei PYSTY olemaan ilman meikkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meikki on naamio. Mun on helpompi olla, kun mulla on mustat rajaukset silmissä, koska olen silloin jonkun roolin suojassa. Sitten kun mulla ei ole mitään, niin mä oonkin vaan ihan tavallinen minä, se sama tyttö, jota kiusattiin ala-asteella.

Pystyn kyllä olla ilman meikkiä silti.

Mulle meikki ei ole mikään naamio/naamari :)
Mä vaan näytän paremmalta ripsivärin, kulmakynän ja meikkivoiteen kanssa. Luoja ei antanut mulle ripsiin ja kulmakarvoihin väriä...siks joudun niitten kanssa sohimaan. Voin olla ilman meikkiä, yleensä ulkoilen ja urheilen (kuntosali) ilman meikkiä. Töihin ja muualle ihmisten ilmoille meikkaan.

Ei siin mitään vikaa ole..tosin outoa se on ja joillain menee ihan liiallisuuksiin. Entinen kämppäkaveri ei voinnu mennä 100m käymään automaatilla kun hänen piti meikata..ja oli sunnuntai. Jotenkin siinä vaiheessa käväs mielessä että onkohan tolla meikillä peitelty jotain muita ongelmia,kenteis sisäisiä? Itse meikkaan,en kyllä automaatille tai jos käyn ostaa maitoa.

ei halua olla oma paljas itsensä. Mun mielestä ihminen on RUMA jos meikkaa paljon, luonnollisena paljon kauniimpi. Joillekin tekis mieli huomauttaa asiasta mutta mitäpä se mulle oikeastaan kuuluu. Sen ymmärrän jos on hirmu huono iho tms.

Alkuperäinen kirjoittaja taustalta :
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meikki on naamio. Mun on helpompi olla, kun mulla on mustat rajaukset silmissä, koska olen silloin jonkun roolin suojassa. Sitten kun mulla ei ole mitään, niin mä oonkin vaan ihan tavallinen minä, se sama tyttö, jota kiusattiin ala-asteella.

Pystyn kyllä olla ilman meikkiä silti.

Mulle meikki ei ole mikään naamio/naamari :)
Mä vaan näytän paremmalta ripsivärin, kulmakynän ja meikkivoiteen kanssa. Luoja ei antanut mulle ripsiin ja kulmakarvoihin väriä...siks joudun niitten kanssa sohimaan. Voin olla ilman meikkiä, yleensä ulkoilen ja urheilen (kuntosali) ilman meikkiä. Töihin ja muualle ihmisten ilmoille meikkaan.

Juu, ei se kaikille ole naamio.

Yhteistyössä