MITÄ VIKAA YHDEN ILLAN JUTUIS ON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam nam nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nam nam nam

Vieras
en tarkota et kaikkien niitä pitäs harrastaa jos ei kerran haluu mut miks jotkut ei sais niitä harrastaa? ku jotkut pitää suurin piirtein huorana jos on ollu edes yks yhden illan juttu. ei kai se maailmaa kaada jos joskus vähä pitää hauskaa?

on tietty vähän eri asia jos niitä juttuja on koko ajan mut ei järvi kuitenkaa soutamalla kulu. eikä missää seksisuhteessakaa oo mitää pahaa

mä en sääli enkä halveksi niitä jotka ei harrasta yhden illan juttuja joten miks pitäs halveksua niitä jotka niitä harrastaa/on harrastanut? jos kyse vapaaehtosesta seksistä mitä välii?

Minusta niissä ei ole mitään pahaa, kunhan kumpikin osapuoli on sinkku ja tietää mitä tekee plus käyttää ehkäisyä. simple as that.
Eli kunhan ennen seksiä kumpikin tietää, että kyse on vain yhden illan jutusta, niin ihan ok.

Ite en ole harrastanut, enkä tule harrastamaan; ei vaan sovi mun luonteelle. En koe itseäni paremmaksi tai huonommaksi sen takia. Eikä mulla ole mitään mielipidettä niistäkään ihmisistä, jotka sellaisia harrastavat. Kukin tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mä ainakin arvostan itseäni niin paljon etten yhden illan juttuihin alentuisi.Jos joku yhden illan juttuja haluaa harrastaa silloin tällöin tai useammin, niin omapa on asiansa.

Miten se vaikuttaa itsensä arvostukseen jos yhden illan juttuja harrastaa? Minä kyllä arvostin itseäni ihan yhtä paljon silloinkin kun yhden illan juttuja harrastin kuin arvostan nykyään oltuani kymmenen vuotta saman miehen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Mä ainakin arvostan itseäni niin paljon etten yhden illan juttuihin alentuisi.Jos joku yhden illan juttuja haluaa harrastaa silloin tällöin tai useammin, niin omapa on asiansa.

Miten se vaikuttaa itsensä arvostukseen jos yhden illan juttuja harrastaa? Minä kyllä arvostin itseäni ihan yhtä paljon silloinkin kun yhden illan juttuja harrastin kuin arvostan nykyään oltuani kymmenen vuotta saman miehen kanssa...

Mun elämänarvoihin ei kuulu/sovi yhdenillan jutut.Minusta se olisi alentavaa harrastaa seksiä ties kenen kanssa.Mutta kuten aiemmin kirjoitin jos joku sellaista haluaa, niin omapa on asiansa.

Mun mielestä se on vähän tunneköyhää toimintaa, mutta ihan vapaasti. Mutta mistä tiedät, jos et tunne sitä toista ihmistä, ettei se hakkaa sua, tartuta suhun tahallaan tautia tai ala vainota?

Mun elämänarvoihin ei kuulu/sovi yhdenillan jutut.Minusta se olisi alentavaa harrastaa seksiä ties kenen kanssa.Mutta kuten aiemmin kirjoitin jos joku sellaista haluaa, niin omapa on asiansa.

No mutta eihän yhen illan jutussakaan tarvi harrastaa seksiä "ties kenen kanssa", voihan sen kumppanin valita eikä ottaa sitä joka ensimmäisenä vastaan kävelee. Minä aikanani kun noita harrastin niin oli yleensä joku puolituttu...

No mutta eihän yhen illan jutussakaan tarvi harrastaa seksiä "ties kenen kanssa", voihan sen kumppanin valita eikä ottaa sitä joka ensimmäisenä vastaan kävelee. Minä aikanani kun noita harrastin niin oli yleensä joku puolituttu...

voi toki valita, mutta silti se on ties kuka...tuskin kovin hyvin kuitenkaan toista tuntee

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun mielestä se on vähän tunneköyhää toimintaa, mutta ihan vapaasti. Mutta mistä tiedät, jos et tunne sitä toista ihmistä, ettei se hakkaa sua, tartuta suhun tahallaan tautia tai ala vainota?

Tunneköyhää? :/ Päinvastoin, minusta, silloin järki on vaiennettu ja vain tunteella mennään.

Ja noi riskit; voihan sitä tutustua etukäteen. Kondomia käytetään tietysti.
Tai sitten valitaan tyyppi joka ei tiedä susta mitään, eikä milloinkaan saakaan tietää.

eihän niissä mitään vikaa olekaan :) eläköön yksilön vapaus!

tautien riski on kyllä nykyään niin suuri, että olen itse luopunut moisesta touhusta.. (kumikaan ei aina suojaa riittävästi)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Tunneköyhää? :/ Päinvastoin, minusta, silloin järki on vaiennettu ja vain tunteella mennään.

Ja noi riskit; voihan sitä tutustua etukäteen. Kondomia käytetään tietysti.
Tai sitten valitaan tyyppi joka ei tiedä susta mitään, eikä milloinkaan saakaan tietää.

Valitaan tyyppi joka ei susta saa mitään tietää??? ja ettei ole tunneköyhää? Mun mielestä pitäs pystyä erottamaan tunne ja itsetyydytys toisistaan.

Tuota noin.

Itsetyydytys sujuu sormilla, mutta sormiini en milloinkaan ole ollut siinämäärin ihastunut (kuten eräisiin yhden/useamman illan suhteisiin) että polvet notkuvat.

Perhosia mahassa, himo ja tyydytys ovat tunteita ihan yhtälailla kuin vaikka rakaus ja luottamus.

Tuota noin.

Itsetyydytys sujuu sormilla, mutta sormiini en milloinkaan ole ollut siinämäärin ihastunut (kuten eräisiin yhden/useamman illan suhteisiin) että polvet notkuvat.

Perhosia mahassa, himo ja tyydytys ovat tunteita ihan yhtälailla kuin vaikka rakaus ja luottamus.

Se on vaan itsetyydytystä toisella ihmisellä ja sitä on ihan turha yrittää kaunistella paremmaksi asiaksi.

Mun mielestä myös on itsensä alentamista. Yhden yön juttuja etsivät miehet ovat hyväksikäyttäjiä, jotka käyttää oman nautinnon eteen toista ja sitten on vuorossa taas uusi. Heitä ei todellakaan kiinnosta muu kuin saada p*illua. Eikö se silloin ole hyväksikäyttöä kun siihen alle kelpaa kuka tahansa ketä oi polkea ja lähteä sen jälkee ovesta kun on saatu se mitä halusi. Minä en haluaisi alentua tällaisen sian panopuuksi, yhdeksi hyväksikäytetyksi muiden joukossa. Sitä paitsi hyvää seksiä ei saa yhden yön jutuista usein, eihän se opi sun tavoille yhdessä yössä :) Jos haluaa laatua, eikä vain pelkkää jyystämistä pidän ennemmin pitkistä seksisuhteista, muunlaista suhdetta en juuri eronneena haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja nam nam nam:
en tarkota et kaikkien niitä pitäs harrastaa jos ei kerran haluu mut miks jotkut ei sais niitä harrastaa? ku jotkut pitää suurin piirtein huorana jos on ollu edes yks yhden illan juttu. ei kai se maailmaa kaada jos joskus vähä pitää hauskaa?

on tietty vähän eri asia jos niitä juttuja on koko ajan mut ei järvi kuitenkaa soutamalla kulu. eikä missää seksisuhteessakaa oo mitää pahaa

mä en sääli enkä halveksi niitä jotka ei harrasta yhden illan juttuja joten miks pitäs halveksua niitä jotka niitä harrastaa/on harrastanut? jos kyse vapaaehtosesta seksistä mitä välii?

No ei kai siinä periaatteessa mitään kauheata ole, jos ei ole suhteessa...mutta empä lähtisi hankkimaan tauteja ja lutkan mainetta kuitenkaan...

Njääh. *yhä eri mieltä*

Mites nainti aviopuolison kanssa eroaa yhdenillan suhteesta?

(ellei sitä että puoliso on taitavampi tietämään, miten tuottaa orgasmi, huomioida)

Tyydytystä (sekä omaa että toisen) niissä molemmissa haetaan.

Tuota noin.

Harvoin sitä yhden yön juttuja harrastavilla miehillä mitään perhosia mahassa on naisesta johtuen , kunhan saa paineet purkaa ja heittää lastit ränniin. Ainakin niin paljon olen tekemisissä miespuolisten kavereiden kanssa että luulen tietäväni. PErhosia mahassa , joo ehkä seksisuhde on eri asia , mutta yhden yön jutuissa joissa naiset vaihtuu on perhoset tasan tarkkaan kulkusissa kuin mahassa.

Taidat olla vähän hällä välii tyyppi nam nam nam?? kyllä itseänsä arvostava ihminen osaa olla harrastamatta yhdenillan juttuja. onko sulla huono itsetunto kun tarvii heti ekana iltana hypätä tuntemattoman kanssa sänkyyn??

No itsetyydytyksestä tuskin kukaan on saanut kuppaa ja kuutta muuta kansantautia. Ei saa tietty yhden illan jutuistakaan, jos harrastaa suojattua seksiä, mutta harmittavan usein tuppaa se oma terveys/turvallisuus unohtumaan, perhosten ja muiden vaivatessa... itsellä ei ole kokemusta, mutta monta (liian monta) tarinaa olen kuullut

Yhteistyössä