Mitä virkaa miehillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaankaan :D:
Joko käy Scarlett kateeksi? :)

Miksi pitäisi käydä kateeksi? :o Mä pystyn elämään ilman miestä, ei mun elämä miehistä ole kiinni.

Ei minunkaan, olen kyllä yksinkin elänyt. Mutta voi miten paljon mies tuokaan siihen elämään, kun sen oikean löytää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Mies jakaa mun kanssa ilot ja surut, meillä on hauskaa yhdessä. Mies tekee paljon asioita perheensä eteen; käy töissä, laittaa ruokaa, hoitaa vauvaa, tekee miehisiä hommia ja myös niitä naisellisempia. Käy metsällä ja kalassa ja vieläpä valmistaa niistä mahtavat ateriat, mies hellii minua ja kunnioittaa, vie minut pilviin sängyssä ja on maailman rakkain ja ihanin ihminen. Enpä osais kuvitella elämääni ilman häntä. En olisi ilman häntä enää onnellinen.

ole onnellinen moisesta miehestä. kyllä se joskus kirpasee sydämestä kun kuulee miten hyvin joillain asiat on.. sitä kun kuvitteli oman elämänsä niin erilaiseksi. että olisi se yhteinen perhe jota yhdessä pyöritettäisiin. tiedätkö.. silmät kostuu väkisin. mä myönnän että kateeks käy. toki yksinolossakin puolensa on, mutta..

:hug: Kuule, se on jossain nurkan takana se sun unelmien mies ja tulee vastaan kun sitä vähiten odotat, niin kävi mulle ainakin =) :hug:

kyllä mulla on mennyt siihen jo usko. hitto.. ei olis pitänyt tätä ketjua lukea. tuli vaan paha mieli ja yksinäinen olo. :'(

En muuten halua! :snotty: Te olette niin kiimaisia, että teidän takia laitoin tuollaasen :kieh: :xmas:

Älä selitä. Olet itsekin kiimassa, viha vaan heittää bensaa liekkeihin.. olet tulessa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
onko tääl palstall ainatakaan joka uskoo et skarletti todellakaan ei ole vailla miestä????

ei mulla ole ainakaan mitään syytä epäillä. pääsääntöisesti minäkään en tunne tarvetta mieheen mutta toki välillä sellainen oma köriläs olis kiva.

Mies jakaa mun kanssa ilot ja surut, meillä on hauskaa yhdessä. Mies tekee paljon asioita perheensä eteen; käy töissä, laittaa ruokaa, hoitaa vauvaa, tekee miehisiä hommia ja myös niitä naisellisempia. Käy metsällä ja kalassa ja vieläpä valmistaa niistä mahtavat ateriat, mies hellii minua ja kunnioittaa, vie minut pilviin sängyssä ja on maailman rakkain ja ihanin ihminen. Enpä osais kuvitella elämääni ilman häntä. En olisi ilman häntä enää onnellinen.

ole onnellinen moisesta miehestä. kyllä se joskus kirpasee sydämestä kun kuulee miten hyvin joillain asiat on.. sitä kun kuvitteli oman elämänsä niin erilaiseksi. että olisi se yhteinen perhe jota yhdessä pyöritettäisiin. tiedätkö.. silmät kostuu väkisin. mä myönnän että kateeks käy. toki yksinolossakin puolensa on, mutta..

:hug: Kuule, se on jossain nurkan takana se sun unelmien mies ja tulee vastaan kun sitä vähiten odotat, niin kävi mulle ainakin =) :hug:

kyllä mulla on mennyt siihen jo usko. hitto.. ei olis pitänyt tätä ketjua lukea. tuli vaan paha mieli ja yksinäinen olo. :'(

:hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
onko tääl palstall ainatakaan joka uskoo et skarletti todellakaan ei ole vailla miestä????

En ole miestä vailla, olen tällä hetkellä niin täynnä miehiä, että ei kiitos mulle parisuhdetta. Edelleen sanon, että mun elämä ei ole miehistä kiinni. Mä pystyn elämään ilman sitä miestäkin. Mielummin yksin kuin rypeä paskassa suhteessa.

Sanokaa mulle miksi mun pitäisi olla vailla miestä?

Ei ei ei, älä nyt pahoita mieltäsi! Kyllä se oikea sulle tulee vastaan jossakin vaiheessa! :hug: :hug: =)

fukkzdirtymsndotnetfu5.gif

:xmas:

Mies mun ( siis meidän ) taloudessa:
-Osoittaa rakkauttaan 10000+459340krt päivässä sanoin ja teoin
-Yllättää mua positiivisesti vaikkapa juustokakkupalalla :D
-Jakaa mun kanssa rahamenot ( kaksin saadaan tuplasti enemmän! )
-Mun tulevien lasten isä ja kaikki piirteet mitä syntyvä esikoispoika perii isältään ovat mielestäni suuri lahja <3
-Mun kanssa kävelylenkkejä yli 20km viikossa
-Pyyteetön. Ei ole koskaan käyttänyt mua hyväksi.
-Luotan 100%
-Saa mut aina nauramaan
-Nostaa mun itsetuntoa pelkästään olemassaolollaan
-Voisin luottaa elämäni hänen käsiinsä
-Mä haluan olla ton kanssa ja ainoa mies jonka kanssa oikein hingun matkustella
-Jne. En jaksa kirjoittaa lisää. au au au selkään sattuu!
-Mitäh.. Mä olisin orpolapsi ilman tuota miestä. Pitää toivoa että se pysyy hengissä :heart:

No joo lapsen olen saanut miehen avulla, mutta siis niin kuin muuten? Mitä miehellä tekee?

Se vain narisee ja nurisee, mikään ei ole hyvin, nainen ei saisi mennä kaverien kanssa baariin, jos meikkaa niin mies kysyy että miksi sä meikkaat, mustasukkaisiakin miehet osaa olla.

Lyhyesti sanottuna ja ketujua enempää lukematta...miehelläni on paljonkin virkaa.Kukaan ei sitä pysty korvaamaan missään asiassa. ;)

Yhteistyössä