Mitä voi nykypäivänä ostaa lapselle nimipäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vekkuli vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vekkuli vieras

Vieras
kun kaikki on niin kallista,itse en ostaisi mitään mutta kai sitä nyt jotain sitten täytyy hankkia.Markka aikan ois menny maks 10mk nimppari lahjaan,nykysin mitään ei saa alle 10e ilman et se olis jonninjoutavaa krääsää.

Eli antakaa vinkkejä 3v tytön nimipäivä lahjaan,edullisia sellasia.

Viidellä eurolla saa jo ihan kivoja juttuja, esim. joku t-paita, hiuspinnejä, pieni lego-paketti (ainakin niitä isompien legoja on muutaman euron paketeissa), eväsrasia, juomapullo tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Viidellä eurolla saa jo ihan kivoja juttuja, esim. joku t-paita, hiuspinnejä, pieni lego-paketti (ainakin niitä isompien legoja on muutaman euron paketeissa), eväsrasia, juomapullo tms.

mä oon varmaa tosi pihi mut 5e on jo mun mielestä paljon nimppari lahjaan.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Millasen t-paidan aattelit vitosella ostaa? ja ei niitä legojakaan ihan sentään muutamalla eurolla saa! Missäpäin asut! muutan myös sinne!

Esim. Lindexillä oli tämän kevään malliston t-paitoja 4,95?. Ja pikku-paketit legoja maksaa alkaen 2,95?. Kannattaa kulkea silmät auki kaupoissa ;)

mistä päin ap on? Tiimareista löytää vaikka mitä kivaa,pikku rahalla. Tarrat on aina pikkutyttöjen suosikkeja...tai vaikka joku pieni kiva vihkonen jossa on kissan/koiran/hevosen/ nallen kuva...

Vaatetta voi saada edullisesti. Värityskirjoja, kyniä, pelejä, kirjoja... Kaikkia noita saa alle 5:llä eurolla, joka toki on enemmän kuin 10 mk, mutta minusta nykyisin ihan kohtuuhontaista.

Meidän poika sai pyörän! No joo anppi välttis halus ostaa ja sattu oleen nimipäivä just sopivasti!
Osta vesivärit. Ne ei kamalan kalliita ja aika kova juttu ton ikäselle, ainaki meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Millasen t-paidan aattelit vitosella ostaa? ja ei niitä legojakaan ihan sentään muutamalla eurolla saa! Missäpäin asut! muutan myös sinne!

seppälässä kivoja lasten t-paitoja kevät uutta 3.90 ostin juuri eilen

Värityskirjan saa jopa alle 3eurolla kirjakaupasta. Kiiltokuvat tai tarrat olisivat varmasti myös mieleisiä. Leluosastolla on ainakin Prismassa 3e hintaisia muumipelikortteja joista löytyy erilaisia pelejä.