Mitä voi tehdä tilanteessa, jossa mies ei innostu *K-18 asiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
seksistä?

Voisin oikeastaan sanoa, että näin on ollut raskaaksi tulostani asti. Nyt lapsi on kolme ja puoli. Seksiä on kerran viikossa tai kahdessa, ja aina minun aloitteestani. Vain joskus lomalla tilanne on toinen, ja silloin saatamme jopa innostua ihan miehenkin aloitteesta useampana päivänä viikossa. Ennen lasta tilanne oli ihan toinen, kerrat olivat enemminkin kerran tai kaksi per päivä...

Minulle tuo kerran viikossa tai kahdessa ei riitä. Olen 100 % väsynyt tilanteeseen, ja miehen libidon katoamiseen. Haluaisin olla taas haluttu, ihan oman mieheni toimesta. Ne harvat kerrat, kun olen yöelämässä ollut, on joku yrittänyt iskeä; eli en todisteellisesti äitiyden myötä kuudesta vyötärölle jämähtäneestä raskauskilostani huolimatta ole täysin kulahtanut ja epähaluttava. Aiemmin, ennen vakiintumista ja miestäni vientiä riitti, sain usein kuulla oleva seksikäs ja kaunis. En kuitenkaan missään tapauksessa halua pettää, vaan saada seksin omassa parisuhteessa toimimaan.

Mies on hyvin stressaantunut työstään, ja kiukuttelee kotona alvariinsa tämän vuoksi. Tiedän, että stressi tekee haluttomaksi. Toisaalta myös tiedän, että mies on kadottanut aiemminkin halunsa pitkässä parisuhteessa, vaikka kumppani on ollut mallin mitoissa.

Pitääkö tätä vaan jaksaa? Alan olla jo tasaiseen tahtiin jatkuvan puutteessa elämisen vuoksi kiukkuinen. Voiko asialle tehdä jotain? Mies on hyvä isä, paras ystävä (kiukuttelusta ja seksinpuutteesta huolimatta) ja hauska tyyppi. Haluaisin kyllä periaatteessa elää hänen kanssaan. Enkä varsinkaan halua rikkoa perhettä tällaisen asian vuoksi. Itseni ja ennen kaikkea lapsen takia. Voiko tilanteelle tehdä jotain? Olen nyt dietillä, jotta ne 6 kiloani katoaisi. Siitä huolimatta, että v*ttaa, mikäli miehen haluaminen olisi niistä 6 kilosta kiinni. Haluan tehdä kuitenkin tehdä kaikkeni tilanteen parantamiseksi ja mies siis on valittanut näistä kiloista.

Ääh, pitkä sepustus, mahtaako tätä jaksaa edes kukaan lukea:)

Mitäkö tehdä ?
Hyväksyä, että miehen seksuaalisuus on tuollaista vähäisempää ja hoidella itseään sitten itse muina aikoina.
Tai sitten erota, jos tuo nousee niin suureksi ongelmaksi.

En oikein muitakaan tapoja keksi ratkaisuksi.

[QUOTE="vieras";23282065]Vaikea sanoa oikein mitään, koska oma mieheni haluaa minut lisäkiloista huolimatta. Mutta ei syynä voi olla 6kg, eihän se nyt niin paljoa ole??[/QUOTE]

Ei se olekkaan se syy. Ei voi olla. Luulen, että kyse on stressistä, ja siitä, että miehellä on todellinen ongelma innostua seksistä saman kumppanin kanssa pitkässä parisuhteessa.

Mitäkö tehdä ?
Hyväksyä, että miehen seksuaalisuus on tuollaista vähäisempää ja hoidella itseään sitten itse muina aikoina.
Tai sitten erota, jos tuo nousee niin suureksi ongelmaksi.

En oikein muitakaan tapoja keksi ratkaisuksi.

Niin kai se on...:/ Tuskin kellään on vetäistä hihasta mitään kikka kolmosta, jolla haluttoman miehen saa innostumaan.

Jaaha. Eihän kerran viikossa ei edes ole vähän? Valitat kyllä turhasta. Niin se vaan on, että vaikka löytäisit uuden miehen, niin suurella todennäköisyydellä silti joidenkin vuosien päästä seksiä olisi enää se kerta viikkoon. Keskustele miehesi kanssa siitä, että tunnet itsesi epähaluttavaksi kun mies ei tee aloitteita, tosin eipä sitä halua saa millään keskusteluilla heräämään, nimim. kokemusta on ja erosin... Mutta itse olinkin ollut useamman vuoden ilman - siis täysin ilman seksiä.

tuo 6 kiloa kuullostaa kyllä tekosyylle. Ei kai nyt kukaan mies valita kuudesta kilosta. Mistä se edes tietää, että sulla on jääny muutama kilo? Mulle tulee vaan mieleen, että sinulle kunnon itsetunnon kohotus ja pientä flirttailua, jonka ei ole edes tarkoitus johtaa seksiin.

Eikös joku semmonen "haluttomuus hoito" oo, että sovitaan ettei seksiä harrasteta vaikka kuukauteen, mutta läheisyyttä ja hellyyttä vaalitaan sitäkin enemmän... kaikki "kiellettyhän" on houkuttelevaa ;)
Sori, en osaa auttaa, tsemppiä kuitenkin

[QUOTE="elli";23282168]tuo 6 kiloa kuullostaa kyllä tekosyylle. Ei kai nyt kukaan mies valita kuudesta kilosta. Mistä se edes tietää, että sulla on jääny muutama kilo? Mulle tulee vaan mieleen, että sinulle kunnon itsetunnon kohotus ja pientä flirttailua, jonka ei ole edes tarkoitus johtaa seksiin.

Eikös joku semmonen "haluttomuus hoito" oo, että sovitaan ettei seksiä harrasteta vaikka kuukauteen, mutta läheisyyttä ja hellyyttä vaalitaan sitäkin enemmän... kaikki "kiellettyhän" on houkuttelevaa ;)
Sori, en osaa auttaa, tsemppiä kuitenkin[/QUOTE]

Kiitos vinkeistäsi:) Oon kuitenkin yrittänyt tuota flirttailua, ja en ole edes kertonut dietistä miehelle. Koska en halua vaikuttaa huonoitsetuntoiselta kynnysmatolta... Ehkä tuo ei kuukauteen seksiä -juttu voisi toimia. Tai sitten mies olisi vaan helpottunut tauosta...

Tosi tylyjä vastauksia täällä. Jos joku toinen kokee tällaisen asian ongelmaksi, ni sehän on sillon ongelma, vaikka ei olis jonkun toisen mielestä.

Ja kyllä kai sitä seksiä saa haluta useamman kerran viikossa vaikka suomalaisten keskiarvo harrastusmäärä olis vaikka 0,5 kertaa viikossa.

AAAARGH ärsyttää, miten naiset voi olla toisillee tylyjä ja tympeitä!

[QUOTE="elli";23282254]Tosi tylyjä vastauksia täällä. Jos joku toinen kokee tällaisen asian ongelmaksi, ni sehän on sillon ongelma, vaikka ei olis jonkun toisen mielestä.

Ja kyllä kai sitä seksiä saa haluta useamman kerran viikossa vaikka suomalaisten keskiarvo harrastusmäärä olis vaikka 0,5 kertaa viikossa.

AAAARGH ärsyttää, miten naiset voi olla toisillee tylyjä ja tympeitä![/QUOTE]

no kateuttahan tuo vaan on - niin monelle tuo kerta viikkoon olisi jo kuu taivaalta. on kova paikka kun ei kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miähet pihtaa;23282392:
no kateuttahan tuo vaan on - niin monelle tuo kerta viikkoon olisi jo kuu taivaalta. on kova paikka kun ei kelpaa.

Ahaa, kaikki realistit ovat siis vain kateellisia ap:n puutteelle? :D No miten ap:ta pitäisi neuvoa? "Ota ero, koska kerta viikossa on aivan liian vähän? Varmasti löydät pullukkana yh:na miehen, joka haluaa panna sua viis kertaa päivässä?" Salli mun nauraa...

Yhteistyössä