Mitä voin pyytää lähes uusista brio rattaista kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen menossa suositulle lasten kirpputorille myymään ( itsepalvelukirppis). Mulla olis kaksi kuukautta vanhat brio happy rattaat kantokassilla. Kunto kutakuinkin uudenveroinen.Takuuta jäljellä. Rattaiden ovh kantokassin kanssa on joku 800€, mutta maksoin niistä itse 450€.

Onko 350€ liian korkea pyynti?

Olen menossa suositulle lasten kirpputorille myymään ( itsepalvelukirppis). Mulla olis kaksi kuukautta vanhat brio happy rattaat kantokassilla. Kunto kutakuinkin uudenveroinen.Takuuta jäljellä. Rattaiden ovh kantokassin kanssa on joku 800€, mutta maksoin niistä itse 450€.

Onko 350€ liian korkea pyynti?
Brio Happy on menossa pois myynnistä uusien mallien alta, eikä kukaan maksa niistä enää uutenakaan yli viittäsataa. Sanoisin, että 250 euroa max. Yleensä passeli hinta uudenveroisille tulee siten, että tiputtaa uusien rattaiden nykyhinnasta pois puolet. Sillä ei ole mitään väliä, mikä ovh oli joskus menneinä päivinä, koska tosiaan Happyt ovat nyt kaikkialla alle viisisataa euroa uutenakin.

Myin ne juuri eilen sillä 350:llä eurolla torin kautta. Joo on valmistus lopetettu, ehkä siksi sain enempi kun tätä väriä ei kuulemma enää uutena kaupasta saanut ja ostaja halusi juuri sen. :) paljonhan noita on torissakin myynnissä, mutta vanhoja suurin osa.

Niin, siis myin ne rattaat jo. En tarvitse enää hintamielipiteitä sen suhteen, kiitos vain.

En vain tykännyt niistä, liian isot ja painavat. Ja miten voisin antaa takuukuitin mukaan jos olisin ne varastanut? Hohhoijjaa. :D

Yhteistyössä