O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:ole normaalia jos se jatkuu pitkään. meillä hyppää asian vuoksi psykiatrisen puolen perhetyön tekijät 2vk välein.
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä katsonut:meillä tutun lapsi on 1v7kk ja läpsii äitiään jatkuvasti...
ei varmaan normaalia, yrittää vieraidenkin silmille tulla...
Alkuperäinen kirjoittaja No kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja vierestä katsonut:meillä tutun lapsi on 1v7kk ja läpsii äitiään jatkuvasti...
tuon ikäiset lyömistä harrastaa ihan yleisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä katsonut:meillä tutun lapsi on 1v7kk ja läpsii äitiään jatkuvasti...
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja No kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja vierestä katsonut:meillä tutun lapsi on 1v7kk ja läpsii äitiään jatkuvasti...
ahaa, no ei vaan meillä ole kukaan kolmesta lapsesta moista harrastanut...
enkä muutenkaan pidä tuota normaalina käyttäytymisenä...
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Mutta onko kenelläkään vinkkiä,miten me kotona voitais asiaa korjata?Puhuttelut auttaa sen hetken.Kunnes taas saa seuraavan raivarin.Muuten ihana ja viisas lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Minä olen holdingin kannalla eli lapsi tiukkaan syliotteeseen ja siinä kiukkuaa kiukkunsa kesti se sitten 5 tai 50 minuuttia. Lyömistä ei missään olosuhteissa pidä katsoa läpi sormien.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Minä olen holdingin kannalla eli lapsi tiukkaan syliotteeseen ja siinä kiukkuaa kiukkunsa kesti se sitten 5 tai 50 minuuttia. Lyömistä ei missään olosuhteissa pidä katsoa läpi sormien.
Alkuperäinen kirjoittaja elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Minä olen holdingin kannalla eli lapsi tiukkaan syliotteeseen ja siinä kiukkuaa kiukkunsa kesti se sitten 5 tai 50 minuuttia. Lyömistä ei missään olosuhteissa pidä katsoa läpi sormien.
toimii joillakin, jos toimii.. meillä poitsu rupes puree niin vapautu otteesta kun mun kädet verillä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:läppäse takas sillee hellästi, tietäähän ainakin miltä toisesta tuntuu!!! tai vie raivoomaan toiseen huoneeseen, aina ei vaan lässytykset ja selittelyt auta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Minä olen holdingin kannalla eli lapsi tiukkaan syliotteeseen ja siinä kiukkuaa kiukkunsa kesti se sitten 5 tai 50 minuuttia. Lyömistä ei missään olosuhteissa pidä katsoa läpi sormien.
toimii joillakin, jos toimii.. meillä poitsu rupes puree niin vapautu otteesta kun mun kädet verillä...
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:Alkuperäinen kirjoittaja elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Minä olen holdingin kannalla eli lapsi tiukkaan syliotteeseen ja siinä kiukkuaa kiukkunsa kesti se sitten 5 tai 50 minuuttia. Lyömistä ei missään olosuhteissa pidä katsoa läpi sormien.
Minkä ikäinen?Ja mitä konsteja käytätte/käytitte?
Olen kiitollisia kaikista vastauksista,sillä haluaisn tämän jo loppuvan.Ja tottakai tulee aivan hirveä tunne siitä,että ei osaa kasvattaa lastaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja No kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja vierestä katsonut:meillä tutun lapsi on 1v7kk ja läpsii äitiään jatkuvasti...
ahaa, no ei vaan meillä ole kukaan kolmesta lapsesta moista harrastanut...
enkä muutenkaan pidä tuota normaalina käyttäytymisenä...