Mitä voin tehdä tällaisen ihmisen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Olen joskus aikaisemmin jurnuttanut täällä tytön kummitädistä. En olisi kummiksi pyytänyt jos olisin tiennyt että yksi mies ja lapsi voi muuttaa ihmisen aivan toiseksi henkilöksi... Hän on todella pöpökammoinen, vaikka ei myönnä sitä, esim. meidän koira ei saa olla hänen lapsen lähellä ja hän ihmetteli kuinka annoin tyttöni syöttää karitsalle heinää, kun siitähän tulee pöpöjä \|O :headwall: . Ehkä saattaa tullakin, mutta kädet voi pestä ja me ei eletä pullossa kuitenkaan. Ja hän olisi halunnut tytön, mutta sai pojan. Hän koko aika halveksuu tyttöjä minulle, tai puhuu esim. että tytöt paljon hankalampia ym. Ja tyttöni tykkää prinsessoista, ja hänen mielestään tyttöni saa vääränlaisen kuvan naisista jos hän tykkää sellaisista :o , sekä hän sanoi että "kai mä sit etin sille tytölle synttärilahjaksi jotain semmosia ällöttäviä v.punaista prinsessajuttuja..".. Mä en jaksa yhtään kuunnella sitä, ja huomenna on ne synttärit! :headwall: Se on tietenkin kutsuttu, mutta mä en yhtään jaksa kuunnella sen pätemistä kaikesta, varsinkin lapsen kasvatukseen liittyvästä, mikä on sen lempiaihe sen lisäksi kuinka poikalapset ovat niin kivoja :headwall: \|O ...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:39 Minä äiti kirjoitti:
Mistä tuo ongelma oikeen johtuu?

Ihme tyyppi...

Voi olispa meilläkin karitsoita :heart: *huokaus*

Ei meillä ole lampaita, vaan oltiin käymässä sellasella kotieläintilalla... Ihminen on muuttunut sen takia varmaan, että sen nykyinen ukko on läpeensä sovinisti ja kauhulla pelkäsi että niille syntyisi tyttö. Ja se mies flirttaa muiden naisten kanssa tän mun kaverin edessä ym... Ja se mun kaveri inhoaa kaikkia naisia. Mä en jaksa edes jutella sen kanssa kun se esim. idolsissa kannatti vaan miehiä.. Sen mielestä kaikki ne naiset oli huonoja laulamaan ja ärsyttäviä pissiksiä ym..

sanot joka asiaan, että: "joo, kiva, että olet tuota mieltä, mutta minusta tyttäreni saa ihailla prinsessoja, ja syöttää lampaita, eikä se tee minusta huonompaa ihmistä kuin sinusta", ja hymyilet kauniisti =)

Yhteistyössä