ensimmäinen lomapäivä ja mulla lukee otsassa paska äiti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sympatiat sulle ap. :) Hyvässä muistissa on vielä tuo vaihe.. Jos yhtään lohduttaa, niin vuoden päästä on jo ihan eri meininki. Vaikka kyllä tuo tyttö vieläkin silloin tällöin vetää kunnon showt.. Mulla onkin "mukava" syysloma tänä vuonna kun tyttö on päivät tarhassa kun ite väsään opinnäytetyötä..

Mitä ihmeen vastauksia nämä edellä olevat oli olevinaan!? (lähinnä tuolla ekalla sivulla siis) Eikö kellään oo tullu lasten kanssa huonoa päivää vastaan??? Meillä kaksi lasta, 4v. ja 2v. sekä nyt tämä masuvauva, olen viimeisilläni raskaana. Voi tsiisus miten joinakin päivinä näiden Rakkaiden Lasten uhma mua sieppaa, yksi heittäytyy naamalleen asfalttiin, ja päättää olla tulematta kotiin. Toinen kävelee KAIKKIEN koiranpaskojen kautta ja ojissa, haisee ihan kiitettävästi vielä kotonakin... näin niinkuin esimerkiksi:)

Kuhaa kannustan, pistät vaan kurahousu-kategoriaa lapselle niskaan kun lähdette ulos, ei tartte kieltää koko ajan ja saa nauttia ulkoilusta. Jos ja kun herrasmies alkaa uhmailemaan, niin pysyt jämptinä, älä ala reuhomaan sen pienen ihmisen kanssa, sitä se oikein yrittää:) MUISTA että näiden päivien jälkeen ostat illaksi turkinpippureita ja täytesuklaata, tai jotain muuta, mistä saat sairasta nautintoa sitten, kun lapsi/lapset on jo nukahtaneet.

Kyllä me näistä selvitään! Huomenna on taas uusi päivä :heart:

kiitos kylähullu :)
juuri ajattelin poistua tästä ja mennä laittamaan nakkipiilot uuniin ja josko sais tuosta kiukkupussistakin apua kunhan pikkukakkonen loppuu kun tuntuu rauhoittuneen ;) sit saunaan ja illalla miehen kanssa tortilloita ja parisuhdekeskustelua josko tää kriisi menis ohi silläkin saralla.. ei sit olis niin kireenä muutenkin :)

Yhteistyössä