Mitä voisi ostaa omille VANHEMMILLE joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me tehtiin herkkukassi. Ainakin muutama vuosi takaperin tykkäsivät herkkukorista.
Nyt tehtiin kangaskassiin moinen. Kassiin lapset painoi kangasväreillä kädenkuvat....jää sitten kauppakassikin ;)

Mie meinasin kustantaa lahjakortit jalkahoitoon,ku tiiän että heil on jaloissa eism.kovettumaa yms. ja on se vähän hemmottelua heille,ku eivät kuitenkaan tuu muuten lähteneeks.

Joku kaunis puinen tarjotin/lautanen ja siihen päälle kauniita joulukuusenpalloja ja kynttilöitä ja se sellofaaniin.

Tai hieno kynttilälyhty ja se täyteen paperisuklaakonvehteja.

Lahjakortti johonki hyvään ravintolaan.

Herkkukorin oon mäkin joskus antanut. Tosin ostin vähän ns. erikoisempia herkkuja, joita mun vanhemmat ei paikallisista kaupoista löydä. Tykkäsivät kovasti. Yhtenä jouluna annettiin "Lahjaksi vuohi" eli hyväntekeväisyyslahja. Sekin herätti hilpeyttä :) Ja niitähän on monen hintaisia ja löytyy monilta nettisivuilta.

Meiltä lähtee lapsenlapsen valokuvilla varustettu kalenteri molempien vanhemmille, mutta sellaista ei enää taida ehtiä hankkia. Ostin myös äidilleni pinkit Reinot ja äidin miehelle Loirin levyn. Kuuntelevatko musiikkia? Jos, niin ehkä jokin cd. Mitä harrastavat? Jokin harrastukseen liittyvä kirja? Konupullo ja suklaata? :xmas:

Mä ostin vanhemmilleni lahjaksi Philipsin "herää luonnollisesti lampun" tai mikä ikinä nyt oikeasti nimeltä onkaan. Siinä on siis ideana, että puoli tuntia ennen kuin on tarve herätä, valo alkaa hyvin hitaasti voimistumaan, mukaillen auringon nousua. Näin herääminen on luonnollisempaa ja helpompaa. Herätysääniksi voi myös valita meren kohinaa, tuulen huminaa tai jotain muita luonnon ääniä.

Ostin sellaisen pitkän laudeliinan ja 6hengen pihvi-haarukka/veitsisarjan.Tutoa jälkimmäsitä ovat kauan tahtoneet mutta eivät ole saanu aikaiseksi vain ostaa,joten se varmasti on sitten mieluinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Mä ostin vanhemmilleni lahjaksi Philipsin "herää luonnollisesti lampun" tai mikä ikinä nyt oikeasti nimeltä onkaan. Siinä on siis ideana, että puoli tuntia ennen kuin on tarve herätä, valo alkaa hyvin hitaasti voimistumaan, mukaillen auringon nousua. Näin herääminen on luonnollisempaa ja helpompaa. Herätysääniksi voi myös valita meren kohinaa, tuulen huminaa tai jotain muita luonnon ääniä.

Paljonko tämä maksoi?? Varmaan aika kallis?

Alkuperäinen kirjoittaja hiihaa:
Yhtenä jouluna annettiin "Lahjaksi vuohi" eli hyväntekeväisyyslahja. Sekin herätti hilpeyttä :) Ja niitähän on monen hintaisia ja löytyy monilta nettisivuilta.

Me annoimme viime jouluna lahjaksi juurikin noita koulupukuja ym. pienempiä lahjoja. Annoimme kylläkin jokaisella jonkin pienemmän oikeankin lahjan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:

Ihanalta kuulostaa! Mistä näitä saa?

http://www.mshop.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&groupID=263&action=viewPromotion&itemcode=HF+3475

Näitä saa kaikista tavarataloista ja sähköliikkeistä.
Mulla on "tavallinen" terapialamppu" tässä tietsikan vieressä ja istun sen ääressä aamukahvia juoden ½ tuntia joka aamu. Jaksan päivät paljon paremmin ja yöllä saan oikeasti nukuttua :heart:
Ihana vekotin!!

Me ollaan kanssa annettu sellainen kalenteri lapsenlapsesta ja sen sai viime talvena viikossa ifolorilta, että ehtii. Ja ennen kuin oli lpasenlapsi teetin sellaisen kalenterin jossa oli vanhoja valokuvia minusta ja sisaruksistani pienenä.Se oli tosi tykätty ja nostalginen.