Mitä voisi tehdä lähes sokeuttavalla ulkovalosarjalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Ideoita? :D

Ostin viime vuonna alennuskorista valosarjan, ajatuksena laittaa se joulukuuseen. Se odotti kaapissa siihen asti, kieputin kuuseen ja kytkin seinään ja sokaistuin tajutessani, että olinkin ostanut migreeninkirkkaita led-valoja. En voinut palauttaa kauppaan, ei ollut enää kuittia ja ostosta oli muutenkin niin pitkä aika.

Niin että mitä mä niillä tekisin? viime vuonna kieputin vaan takaisin kerälle, ja työnsin kaappiin piiloon :snotty: mutta nyt mä haluan roinaa pois kaapeista.

Mulla alkaa päätä särkeä jo ajatuskin niistä valoista :x
 
Meillä on kyllä kauhean pimeä toi toisen kuistin pääty, mutta räikiikö ne sitten naapurin silmille, kun niillä on siihen suuntaan ikkunat :ashamed:

Mä olen ajoissa liikkeellä :laugh: en ajatellut niitä siis vielä laittaa ulos.
 
Jos ne on ihan kirkkaita (siis ei mikään räikeän kirjava värisarja), niin kiedo ulos johonkin lehdettömään pensaaseen. Illat alkavat olla jo pimeitä, ne ovat ihan hyvän näköinen siellä valoa antamassa eivätkä näytä edes miltään jouluvaloilta.
 
Onko se sellanen järkyttävän kirkkaan sininen? Mulla on jo kaks sellasta ja ihan piruuttani tungen ne pihaan pensaisiin sun muihin jahka ollaan lähempänä joulua :laugh: Sinne vois vielä saada yhden ÿlimääräisenkin tungettua :whistle:

*muoks* höh, ne olikin kirkkaat
 

Yhteistyössä