Mitä voisit maksaa tälläisistä lastenkengistä uutena kaupassa? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsenkengissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsenkengissä

Vieras
En nyt kerro merkkiä tähän, mutta jos tunnistat merkin (niinkuin moni varmasti) ethän sanoisi sitä, kiitos :)
Mietin vaan, että mitähän te maksaisitte tälläisistä, ihan uusista ja kaupassa/nettikaupassa? Kengät ovat aitoa nahkaa.
Ja vaikka merkin tietäisittekin, saatte tietty ilmoittaa mitä maksaisitte...
_MG_9810_TL.jpg

Kyseessä on niin meidän neidin näköiset kengät, jotka menee hänen jälkeensä kivasti myös pikkuveljelle...
En näitä raaski kyllä ostaa, koska ovat varmaan epäkäytännölliset, mutta mitä muut maksais?

Hmm... Rakastan kenkiä. 100e.
vieras viesti nro. 6: Tuon merkin kengät ovat lapsen ja aikuisen jalkaan äärettömän mukavat! Kokeilin tuon merkkisiä kerran kaupassa, ja olivat kyllä hyvät jalassa. Eivät vaan minun tyyliäni. Harmi, sillä ne olivat aivan ihanan tuntuiset.

Sori mutta merkistä riippuu kamalasti. Saattavat olla vedenpitävät/-hylkivät ja muotoillulla pohjalla jos ovat hyvää merkkiä. Tai sitten halpismerkkiä muovipojalla vaan ja ainoa bonus on tuo aito nahkapäällys.

Max 40€, koska nuo ei tulisi meidän päivittäiseen arkikäyttöön ja koska haluaisin molemmille pikkutytöille samanlaiset (jolloin saisin pulittaa niistä jo sen 80€).

Jos kyseessä on jotkut merkkipopot, niin feikit saanee sillä 40 eurolla...ja ne feikit riittää mulle, koska mä en halua JUURI NOITA, vaan jotain tuon tyylistä. Nuo passais vallan hyvin, jos hinta olisi kohdillaan...mutta ilmeisesti ei ole :D

En ostais ton näkösiä ( noin rumia ) kenkiä mun lapselleni, mutta jos noi nyt olis kaupan ainoot niin 25euroa maksaisin. Hintalapussa olettaisin näkeväni tuommosilla 40-50 euroa, mutta kun on ilmeisesti merkkikengät kyseessä, niin hinta voi olla ihan mitä vaan..

Eräässä nettikaupassa oli yhdet tuollaiset hintaan 44e. Ei ollu meidän kokoa, mutten viitti kertoa, että missä, kun ostan vielä kohta pois ja palstamammat itkee :P

Ainakaan meidän pojalle ei oikein alle 50e saa yhtään mitään kunnon kenkää. 70-80e näyttää kengät nykyään maksavan. Mutta vaihtoehdothan sen määräävät, että mitä kengästä maksaa. Lapsi ei voi popoitta olla ja järkevin vaihtoehto se olla pitää.

Mutta en kyllä ymmärrä miten jotkut aikuisetkin voivat iskeä jalkaansa jotai 30euron kenkiä. Eihän sellaiset ole miellyttäviä lestiltään. Onko ihmisten jalat joko tunnottomia tai terästä? Mun jalat ainakin välittömästi vaatii pehmeyttä, kunnon lestiä, jne. Halvalla pääsee ainoastaa tuurilla alessa.

mä en oo ollu kovin vaativa kenkien mallin suhteen,en vaadi mitään pehmeitä pohjia,enkä esim kesäbakkerinoilta edes kestävyyttä.jos vaatisin jotain eccon laatua aina,saisin maksaa itseni kipeäksi ja kenkävalikoimani olisi näinollen todella suppea :( lasten kengissäkään en osta mitään kuudenkympin goretexeja,ei vaan oo varaa laittaa niin "kamalasti". musta noi kengänt on ihan nätit.h&m;llä oli joskuis samantyylisiä kahdellakympillä.laatu on hintansa kaltainen,mutta "kauppakenkinä" ollaan käytetty.

Ne, joiden mielsetä ovat kamalat kengät, niin laittakaa kuvia teidän kenkämausta! Käyttääkö teidän lapset cittarin goretex-kenkiä vai mitkä in kivat ja hyvät kengät? Tiedän, ettei makuasioista voi kiistellä

Uusimmat

Yhteistyössä