V
vinkkejä vailla
Vieras
Vieraita tulossa ja jotain pitäisi pöytään kehitellä. Tilanne on se, että yksi syöjistä on ylipainoinen ja pitäisi keksiä jotain hyvää tarjottavaa kahvin kanssa. Ylipainoinen ei voi syödä edes sitä yhtä pullaa, koska se ei sitten jää siihen yhteen. Parempi siis, ettei ota yhtään. Onko jotain muuta vinkkiä kuin ruisleipä ja salaattia päälle? Olisi kiva, että kaikki löytäisivät pöydästä jotain ja muut varmaan haluaisivat jotain herkkuakin. Vinkkejä?
Niin ja se ylipainoinen olen sitten minä itse :ashamed: Ei innosta yhtään leipoa muille, kun itse en halua syödä herkkuja, huoh. Älkää pliis vastatko, ettei se yksi kakunpala mitään vaikuta. Kyllä sekin on ongelma, kun on kovalla vaivalla saanut ruokavaliotaan siivotuksi ja edelleen tekisi mieli mättää herkkuja entiseen malliin eli paljon.
Niin ja se ylipainoinen olen sitten minä itse :ashamed: Ei innosta yhtään leipoa muille, kun itse en halua syödä herkkuja, huoh. Älkää pliis vastatko, ettei se yksi kakunpala mitään vaikuta. Kyllä sekin on ongelma, kun on kovalla vaivalla saanut ruokavaliotaan siivotuksi ja edelleen tekisi mieli mättää herkkuja entiseen malliin eli paljon.