Mitähän ajattelee Esa A:n tyttöystävä Esan kommentista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastelija

Vieras
SUB TV:n Big Brother-uutisista poimittua:
Kätlin kysyi Esalta, milloin tämä ajatteli mennä naimisiin. Esa A vastasi: " Sitten kun tarpeeksi oikea ihminen osuu kohdalle". Mitähän Esan tyttöystävä tuosta kommentista ajattelee, eikö hän muka ole tarpeeksi oikea.

Siis onneksi tuo turhuus ohjelma vihdoin loppui.
Mutta jos häneltä on kysytty MILLOINKA eikä KENEN KANSSA niin ei kai tuossa mitään loukkaantumisen aihetta ole.
Jos vastaus on ollut tuo niin eihän tuo tarkoita etteikö tyttöystävä olisi juurikin se oikea

Kyllä mä tuosta herneet vetäisin..
Jos kysytään milloin (kuulostaa, että tarkoitetaan nykyistä ) ja vastataan tuollain "Sitten kun tarpeeksi oikea ihminen osuu kohdalle". Niin kyllä mä loukkaantuisin, koska tulkitsisin sen juuri niin, että minä en ole se tarpeeksi oikea ihminen.

Mutta jos hänen rinnallaan olisi jo Se Oikea, niin eihän silloin tarvitse enää odotella oikean ihmisen osumista kohdalle, kun se on jo siinä rinnalla valmiina. Mutta saattoihan tuo Esan kommentti olla vain vähän huonosti valituista sanoista johtuva, vaikka olisikin tarkoittanut tyttöystäväänsä.

Kuinkahan moni nainen saisi miesystävältään tuollaisen vastauksen kysyessään: "Miksi et ole kosinut?", jos mies vastaisi aivan rehellisesti, ilman tekosyitä. Miksi monet miehet jahkaavat kosinnan kanssa, vaikka rinnalla olisi mitä sopivin kumppani?

Alkuperäinen kirjoittaja tantta:
Kuinkahan moni nainen saisi miesystävältään tuollaisen vastauksen kysyessään: "Miksi et ole kosinut?", jos mies vastaisi aivan rehellisesti, ilman tekosyitä. Miksi monet miehet jahkaavat kosinnan kanssa, vaikka rinnalla olisi mitä sopivin kumppani?

Odottaa varmaan, että nainen kosii. ;)

Käsittääkseni Esa A:n suhde oli hyvin tuore ennen taloon menoa (eikä ole siitä edennyt 3kk tauon jälkeen). Itse ainakaan en tuossa tilanteessa suuttuisi tuosta kommentista. Eri asia nyt, kun yhteiseloa on takana parisen vuotta.

Veikkaisin että Esan tyttöystävällä on samantapainen ajatusmaailma kuin Esalla ja ymmärsi pointin. Vastaus oli teoreettinen, silloin mennään naimisiin kun kohdalla on se oikea ihminen. Ei halunnut kommentoida siis nykyistä tilannetta suuntaan tai toiseen, luultavasti suhde niin nuori ettei tuollainen kysymys ole ajankohtainen tai järkevä vastata koska ei voi vielä tietää. Musta tuntuis vaivaantuneelle jos olisin uudessa suhteessa ja oltais vasta tutustumassa ja kyseltäis tuollaisia, vastaisin myös yleisellä tasolla välttääkseni henk. koht tilanteen analysoinnin.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Veikkaisin että Esan tyttöystävällä on samantapainen ajatusmaailma kuin Esalla ja ymmärsi pointin. Vastaus oli teoreettinen, silloin mennään naimisiin kun kohdalla on se oikea ihminen. Ei halunnut kommentoida siis nykyistä tilannetta suuntaan tai toiseen, luultavasti suhde niin nuori ettei tuollainen kysymys ole ajankohtainen tai järkevä vastata koska ei voi vielä tietää. Musta tuntuis vaivaantuneelle jos olisin uudessa suhteessa ja oltais vasta tutustumassa ja kyseltäis tuollaisia, vastaisin myös yleisellä tasolla välttääkseni henk. koht tilanteen analysoinnin.

Näinpä juuri. :)

Niin, tietysti jos seurustelusuhde on tosiaankin vasta aluillaan, niin sillon Esa on halunnut vastata tuolleen ympäripyöreästi. Mutta jos suhde ois kestänyt jo jonkin aikaa, niin olispa tyttöystävän kannalta tosi loukkaava kommentti.

kaikki ei halua naimisiin vaikka olis oikeekumppani siinä. ei kai siinä sen kummempaa.

Miksi pitää kosia? Miksi pitää mennä naimisiin?

Miksi naiset odottavat että mies kosii, sehän voi olla todella ahdistavaa!

Eiköhän tyttöystävä tiedä missä vaiheessa heidän suhteensa on ja tiedä millainen mies Esa on. Uskon, että ennen taloon menoa viimeistään ovat keskustelleet vastaavasta aiheesta. Itse en vetäisi herneitä nekkuun tuosta.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kyllä:
Niin, tietysti jos seurustelusuhde on tosiaankin vasta aluillaan, niin sillon Esa on halunnut vastata tuolleen ympäripyöreästi. Mutta jos suhde ois kestänyt jo jonkin aikaa, niin olispa tyttöystävän kannalta tosi loukkaava kommentti.

Mikä on "jo jonkin aikaa" ? ehkäpä heille on kummallekin selvää ettei naimisiinmeno ole vielä puheenaihe. Loukkantuisin enemmän tuosta Kätlinin kysymyksestä joka on tahditon, vaikkakin tarkoittamatta. Jos heillä ei ole ollut mitään puhetta naimisiin menosta, ei tuo vastaus varmaan loukkaa. En mä ainakaan ole odottanut poikaystäviltäni että he haluavat kanssani naimisiin, ellei siitä ole yhteisesti suunniteltu tai siitä puhuttu. Ärsyttää tuommonen hakemalla haettu läheisyydenkaipuun pönkittäminen rakaudentunnustukislla, joita ei ole mietitty tarkoittaako sitä oikeasti. Järki mukaan noihin touhuihin, siinä on kyse kuitenkin loppuelämästä, iso päätös.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ei minunkaan puolisoni ole mitään kiukkudraamaa siitä hyvästä vetänyt etten teinnyt 10v sitten enkä nytkään haluanko hänen kanssaan naimisiin.

Siis etkö halua nimenomaan hänen kanssaan vai ylipäänsäkään et halua naimisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmetellen:
Ei minunkaan puolisoni ole mitään kiukkudraamaa siitä hyvästä vetänyt etten teinnyt 10v sitten enkä nytkään haluanko hänen kanssaan naimisiin.

Enhän mä sitä voi tietää. Sen tiedän etten ainakaan nyt hänen kanssaan, tulevaisuudesta tai muista miehistä paha mennä sanomaan kun en osaa ennustaa.

eihän se esa ole edes myöntänyt RAKASTAVANSA tyttöystäväänsä, kun sanoi, että silloin puhutaan aika isoista asioista ja tunteista. mutta voitteko väittää, että esa ei välittäisi tai pitäisi tyttöystävästään paljon esim. sen puhelun perusteella?

Enhän mä sitä voi tietää. Sen tiedän etten ainakaan nyt hänen kanssaan, tulevaisuudesta tai muista miehistä paha mennä sanomaan kun en osaa ennustaa.

Kyllä 10 vuotta pitäisi riittää siihen, että tietää onko rinnalla Se Oikea, jonka kanssa haluaa naimisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Esteri:

Kyllä 10 vuotta pitäisi riittää siihen, että tietää onko rinnalla Se Oikea, jonka kanssa haluaa naimisiin.

Sun mielestä ehkä.
Ei kukaan tiedä tuleeko ero vai ei, voi vaan tuntea ja toivoa jotain.
Ehkä mä sitten en vaan tarvitse ikinä avioliittoa siihen että tiedän olenko jonkun rinnalla huomennakin.