Mitähän ajattelee Esa A:n tyttöystävä Esan kommentista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
roikkua suhteessa vuosikausia ja olla kuin joku hätävara tai korvike siihen asti kuin kumppani löytää sen oikean. Järkyttävää itsekkyyttä, nykymaailmassa varmasti varsin tavallista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
roikkua suhteessa vuosikausia ja olla kuin joku hätävara tai korvike siihen asti kuin kumppani löytää sen oikean. Järkyttävää itsekkyyttä, nykymaailmassa varmasti varsin tavallista.

Joo, varsinkin miehille tuntuu olevan tyypillistä. Sitten nainen ei voi muuta kuin alistua olemaan hätävara ja selitellä kaikille: "En halua naimisiin", "avioliitto on vain paperinpala, pyh", "sitoutua voi ilman avioliittoakin".

Alkuperäinen kirjoittaja vara:
eihän se esa ole edes myöntänyt RAKASTAVANSA tyttöystäväänsä, kun sanoi, että silloin puhutaan aika isoista asioista ja tunteista. mutta voitteko väittää, että esa ei välittäisi tai pitäisi tyttöystävästään paljon esim. sen puhelun perusteella?

Näin juuri. Eivät ole vielä varmoja tunteistaan, miksi silloin pitäisi puhua naimisiin menosta. Toiset ei erehdy luulemaan ihastumista ja kiintymistä elämänkestäväksi rakkaudeksi. Menee oikeasti vuosia ennen kuin toisen todella tuntee. Tuskin on tyttis pahastunut, lähinnä huvittunut varmaan sen suuntaisista kommenteista. Vaikuttavat molemmat järki-ihmisiltä jotka eivät hetken huumassa lupaa toisilleen maata ja taivasta, vaan etenevät rauhassa.

Tuossa SUB TV:n sivujen BB-uutisessa ei ole mitään mainintaa, että Esa olisi vastannut tyttöystävänsä voivan olla se oikea. Mikä sitten ollut keskustelun kulku kokonaisuudessaan, kun tohon BB-uutiseen on tiivistetty vain tietyt kommentit?

enemmän mua ihmetytti sen kommentti justiinasta eilisessä talkissa ku vappu kysy siltä jotain ja vastaus oli et "justiina ,ellei se oo KUOLLU"! siis miks ihmeessä se noin sano!? ja vielä pitäs muka olla niin sivistynyt mies.
En nyt vaan muista sitä kysymystä.

enemmän mua ihmetytti sen kommentti justiinasta eilisessä talkissa ku vappu kysy siltä jotain ja vastaus oli et "justiina ,ellei se oo KUOLLU"! siis miks ihmeessä se noin sano!? ja vielä pitäs muka olla niin sivistynyt mies.

Kun Esa sanoi,että OLI Justiina, tai siis ON vieläkin ellei ole kuollut.. OLI=imperfekti=mennyt aikamuoto..

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:

Kun Esa sanoi,että OLI Justiina, tai siis ON vieläkin ellei ole kuollut.. OLI=imperfekti=mennyt aikamuoto..

no jok.tapauksessa.tyhmä kommetti siltä!

Kyllä mä tuosta herneet vetäisin..
Jos kysytään milloin (kuulostaa, että tarkoitetaan nykyistä ) ja vastataan tuollain "Sitten kun tarpeeksi oikea ihminen osuu kohdalle". Niin kyllä mä loukkaantuisin, koska tulkitsisin sen juuri niin, että minä en ole se tarpeeksi oikea ihminen.

no näinhän miekin sen kyllä ottaisin.

mutta sitten jos rupian aattelemaan tuota tarkemmin niin ehkäpä esa ei halunnu sitä asiaa kertoa tuolla bb-talossa julkisesti? ehkäpä hän kokee että tuo on niin henkilökohtanen asia ettei rupia sitä talossa jauhamaan?

Ja seuraava kysymys oli, voisiko tyttöystävä olla se oikea, johon Esa sanoi, että kyllä. Ap varmaan vain "unohti" mainita tämän..

No niin... Tässä se tuli. Mikä ap oli sun ongelma?

no just. olipas mahtavaa tämä ketjun alottajalla tehä ihan turha provoalotus...

*muoks* oisit ap laittanu tuon jo heti ekaan viestin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Jos kysytään milloin (kuulostaa, että tarkoitetaan nykyistä ) ja vastataan tuollain "Sitten kun tarpeeksi oikea ihminen osuu kohdalle". Niin kyllä mä loukkaantuisin, koska tulkitsisin sen juuri niin, että minä en ole se tarpeeksi oikea ihminen.

mutta sitten jos rupian aattelemaan tuota tarkemmin niin ehkäpä esa ei halunnu sitä asiaa kertoa tuolla bb-talossa julkisesti? ehkäpä hän kokee että tuo on niin henkilökohtanen asia ettei rupia sitä talossa jauhamaan?

Loukkantuisitte vaikka seuraavassa lauseessa mies myöntäisi naisen olevan mahdollisesti se oikea??

no en minäkään menisi muutaman kuukauden seurustelun jälkeen sanomaan että joku mies on se oikea tai puhuisi rakastamisesta enkä todellakaan suunnittelisi häitä.

Pitää ihminen tuntea ensin ja se vie enemmän kuin muutamia kuukausia

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:

:laugh: :laugh: :laugh: tässä se nyt nähään ku akat vaahtoaa asioista eikä oo ees kunnolla KUUNNELLEET mitä on sanottu :laugh:

rikkinäinen puhelin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
no en minäkään menisi muutaman kuukauden seurustelun jälkeen sanomaan että joku mies on se oikea tai puhuisi rakastamisesta enkä todellakaan suunnittelisi häitä.

Pitää ihminen tuntea ensin ja se vie enemmän kuin muutamia kuukausia

Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Loukkantuisitte vaikka seuraavassa lauseessa mies myöntäisi naisen olevan mahdollisesti se oikea??

öööö... en.

mutta mie en tiennykkään hänen sanoneen seuraavassa lauseessa tuota ENNENKU luin sen asian sen jälkeen ku olin tuon kommentin kirjottanu... ;)

lukeminen ja lukemisen ymmärtäminen, kannattaa aina ;)

SUB:in internetsivujen uutisessa ei mainita Esa A:n sanoneen seuraavassa lauseessa, että hänen tyttöystävänsä voisi olla se oikea. Siinä lukee ainoastaan Esan vastanneen: " Sitten kun tarpeeksi oikea ihminen osuu kohdalle". Joten tuon uutisen kun luin, niin siitä sai tuon suppeamman ja tyttöystävän kannalta vähemmän mairittelevan kuvan. Jos Esa on maininnut seuraavassa lauseessa tuollaisen kommentin, että tyttöystävä voisi olla se oikea, niin miksi toimittaja on jättänyt noin tärkeän asian uutisesta tökerösti pois?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
SUB:in internetsivujen uutisessa ei mainita Esa A:n sanoneen seuraavassa lauseessa, että hänen tyttöystävänsä voisi olla se oikea. Siinä lukee ainoastaan Esan vastanneen: " Sitten kun tarpeeksi oikea ihminen osuu kohdalle". Joten tuon uutisen kun luin, niin siitä sai tuon suppeamman ja tyttöystävän kannalta vähemmän mairittelevan kuvan. Jos Esa on maininnut seuraavassa lauseessa tuollaisen kommentin, että tyttöystävä voisi olla se oikea, niin miksi toimittaja on jättänyt noin tärkeän asian uutisesta tökerösti pois?

Kysytkö sä tätä tosissasi?
Enemmän uutisarvoa kun jätetään positiiviset jutut pois.
Samanlainen juttu kuin viime viikon totuuden hetki-tehtävän uutisointi, ei siitäkään olisi noussut kohua jos uutiseen olisi kirjoitettu että kättlin ei loukkaantunut siitä mitä Esa A sanoi ja että tehtävästä keskusteltiin paljon jälkikäteen...