Mitähän ihmettä.... Huutiksesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Kävin pitkästä aikaa huuto.netissä, huusin yhden tuotteen ja nyt tulin katsoneeksi vanhoja palautteitani. Vuoden alussa olen saanut kaksi negatiivista palautetta lunastamattomista huudoista, noin parin viikon välein.

En pääse enää klikkaamaan niitä kohteita, eli en tiedä mistä tuotteista on kyse. Ongelma tässä on se, etten ole vuoden alussa huutanut mitään kohdetta, eikä sähköpostiini ole myöskään tullut minkäänlaista tietoa tällaisista kohteista :( Laitoin viestiä sinne ylläpitoonkin, mutten ole saanut vielä vastausta. Ja yksäriähän ei pysty laittamaan, jos ei ole joku Huuto.plus asiakas :(

Onko muille käynyt noin?

Ei ole käynyt. Ekana tuli mieleen, että oisko sinulla sen ikäsiiä lapsia, jotka olisivat huutaneet tunnuksillasi jotain? Palautettahan ei voi antaa, ellei kauppa ole sulkeutunut. Eli tunnuksillasi on pakostakin huudettu jotain.

[QUOTE="hmm";26842653]Ei ole käynyt. Ekana tuli mieleen, että oisko sinulla sen ikäsiiä lapsia, jotka olisivat huutaneet tunnuksillasi jotain? Palautettahan ei voi antaa, ellei kauppa ole sulkeutunut. Eli tunnuksillasi on pakostakin huudettu jotain.[/QUOTE]

Niin on sulkeutuneet, mutta minä en pääse katsomaan enää kohteita :( sillä huudoista on niin pitkä aika. Lapset ovat tietysti vahingossa voineet huutaa, mutta siinäkin tapauksessa minulle olisi pitänyt tulla viesti sähköpostiin sulkeutuneista huudoista. Näin ei ole käynyt. Kävin vielä äsken sähköpostin läpi.

[QUOTE="vieraana";26842737]Niin on sulkeutuneet, mutta minä en pääse katsomaan enää kohteita :( sillä huudoista on niin pitkä aika. Lapset ovat tietysti vahingossa voineet huutaa, mutta siinäkin tapauksessa minulle olisi pitänyt tulla viesti sähköpostiin sulkeutuneista huudoista. Näin ei ole käynyt. Kävin vielä äsken sähköpostin läpi.[/QUOTE]

Ajattelin lähinnä sitä mahdollisuutta, että joku lapsistasi olisi tahallaan huutanut jotain, mutta ei sitten ole halunnutkaan/pystynytkään ostaa tuotetta ja jäädä kiinni teostaan..ja jopa deletoinut sinulle tulleet sähköpostit ettei jäisi kiinni :) Joku teini-ikäinen saattaisi tuollaista keksiä.

Moikka!

Mulla kävi alkuvuodesta myös olisko ollut kolmisen kertaa niin, ettei tullut mitään viestiä s-postiin kun huuto oli sulkeutunut. Lopulta kirjoittelin joka paikkaan, mitä huusin, että laittavat mulle s-postia huudon päätyttyä jos voitin, että ei tule aina ne automaattiset viestit perille. :)

Joskus se meklarin viesti on mullekkinnjäänyt tulematta, sei ei tietysti yksinään selitä noita negoja jos et kerta ole huutanut.
Tarkista sieltä omista tiedoista onko sun sähköpostiosoite siellä oikein, jos joku(lapsi tai ulkopuolinen) on murtautunut sivustolle niin äkkiäkös ne yhteystiedot sinne vaihtaa jolloin posti menee väärään paikkaan.