mitähän mies salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en ole nähnyt tiliotteita parilta kuukaudelta ainakaan, jotenkin "hävinneet", mies sanoo maksavansa jonkin laskun mutta mites niistä aina huomautuksia tulee....hankki salaa uuden puhelin numeron ja puhelimen (sain vahingossa tietää, mut en oo kertonut että tiiän)....huah...joko hän pelaa rahat tai sillä toinen nainen....parasta oli kun saimme muutama vuosi sitten lapsen niin kun tulin kotia niin bongasin että herra etsii telkkarista juttuseuraa. Ja kerranhan tää on ollu että sillä salainen puhelin numero aikaisemminkin ja annoin sille "varotuksen" asiasta....olisiko jo avioeron paikka kun aina haukkuukin mua kaikesta ja hän oikeessa.

sitä vaivaa putkiaivot. haluaisi vaan toista lasta jotta oisin kotona koko ajan. ei osaa keskustella . saa laakit jos puhun rahastakin ja kaikki mun tekemiset hömpötyksiä eli ei tärkeitä asioita.

Nosta illalla teidän ollessa kahden kissa pöydälle, huutamatta mutta selkeästi.
Kerro tuntemuksesi miehellesi, tivaa vaikka niin että alkaa puhumaan.
Selvitä jo esille tulleet seikat miehellesi ja puhu ajatuksistasi.
Mies ymmärtää kyllä jotakin salaillessaan että nyt on totuuden paikka.

viimeksi kielsi viimeiseen asti (kun oli hankkinut sen salaisen numeron) ja haukku mua luulotautiseksi, kunnes annoin todisteet pöydälle. sitten meni taas vähän aikaa hyvin, mutta kun jotenkin ihan "outo" eli suuttuu siitäkin jos en "anna". meni hermot kun ukko halusi väkisten kauheen nopeesti synnytyksen jälkeen ja ny ahdistelee vaikka sairaana olen.

ihan suomalainen perusjuntti jolla harvinainen kyky olla kotona "henkisesti väkivaltanen" ja ulkopuolisille näyttää että on "mailman paras isä ja mies". Jotkut kaverit kyl nähny läpi siitä ja sanonu mulle. Mä taian olla nyhverö ku en lähe---mut onkin aikamoisen vaikea homma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan suomalainen perusjuntti jolla harvinainen kyky olla kotona "henkisesti väkivaltanen" ja ulkopuolisille näyttää että on "mailman paras isä ja mies". Jotkut kaverit kyl nähny läpi siitä ja sanonu mulle. Mä taian olla nyhverö ku en lähe---mut onkin aikamoisen vaikea homma.

jos suomalainen käyttäytyy noin, on syytä häipyä ovet paukkuen niin nopee kuin pääsee. kun kyse ei oo kulttuurieroista, on kyse jostain aika isosta: siitä, että miehes on sairas.

häivy, kun vielä yhtenä palasena pääset! oikeesti!

Kuumimmat

Yhteistyössä