mitähän osaisin tehdä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäkö?

Vieras
miehen kanssa mennynnä tän vuotta persiillee... (kyttää muita akkoja humalassa ja ainakaan toistaseks ei oo vielä kiinni jääny..) oon yrittäny puhua hänen kanssa, mutta tuumaa vaan meinaatko koko kuukauden jauhaa samaa asiaa.. (oon yrittäny saada selville onko tällä jutulla tulevaisuutta.. tuntuu vaan että ei mistään sais puhua ja pitäs vaan unohtaa kaikki.) Tekis vaan mieli ottaa ja lähtee, mutta toisaalta taas sitä aina odottaa niitä "parempia aikoja".. onko muilla ollunna vastaavia tilanteita ja mitä on tullu??

Suhteessa ei voi olla siinä toivossa, että sitten olisi hyvä olla, jos toinen muuttuu... Toinen ei välttämättä koskaan muutu, sellaiseksi kuin itse haluaisi. keskustele miehesi kanssa ja jollei suostu edes keskustelemaan niin sitten sinun täytyy vaan tehdä oma valintasi... Meneekö silloin paremmin, kun hän ei käytä alkoholia? Voisiko sen lopettaa? Tai ainakin vähentää...

selvinpäin käyttäytyy "paremmin".. ainakin välillä;) tosin sillonkin huomaan aina välillä mitenkä vilkuilee muita.. jos lähetään kahestaan jonnekkin, saattaa jutella kaveriensa kanssa puhelimessa.. (liekö niin tylsää minun seurassa sitten en tiedä? paljon mahdollista) ottaa 1 x kuukaudessa tai kahdessa.. ja ei muistakkaan että oon olemassa.. viikonlopun yritin puhua, mutta en sen suuta saanu auki niistä asioista joista olisin halunnut jutella.. rupesi aina työjutuista tai muista puhumaan.. kai se on kämppää ruettava ehtimmään..

Yhteistyössä