Mitähän pitäisi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaksplus iskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaksplus iskä

Vieras
Vaimolla on yksi kaveri, tai oikeastaan aika hyväkin ystävä, jonka luona vierailemme usein ja hän vierailee meillä, jos emme saa lapsenvahtia. Hän on myös lapsemme kummi.

Nyt on käynyt niin, että tässä on ollut pientä flirttailua tämän naisen ja minun välillä. Viime kerralla kun olimme kylässä hänen luonaan, päädyimme pieneen suuteluunkin, kun hän pyysi minua auttamaan hakemaan tavaroita varastosta ja vaimo jäi sisälle.

Mitähän pitäisi tehdä kun ensi viikonloppuna olemme taas menossa hänen luokseen? Minun täytyisi jotenkin välttää sinne meneminen, koska en varmaan pysty hillitsemään itseäni, jos hän tarjoaa seksiä. Olemme tekstailleet jotain, ja nainen varmaan ihmettelee jos en tule. En haluaisi pettää vaimoani, en ole ikinä pettänyt, niin en tiedä mitä tässä tulisi tehdä... Toisaalta, kai se vähemmän paha olisi, kun kyseessä olisi edes tuttu ihminen eikä mikään ruotsinlaivalöytö. Sanokaa nyt jotain, olen ihan hukassa

Ai tässä yritetään tätä kaverin isän viisautta "parempi puolitutuissa kuin vieraissa"...
Jos vaikka malttaisit mieles ja tekisit selväks ettei noin voi jatkaa, eli lopetat ennenkuin kunnolla aloitatkaan, pettänyt kyllä jo olet.

Kyllä se ihastus ohi menee ja jossei mene niin sit lienee vikaa muutenkin jo jossain ja on aika keskustella vaimon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No laita nyt ainakin ens alkuun sille tekstari, jossa ilmotat, että tekstailut on tekstailtu ja ettet halua pettää vaimoasi.

Peesi!
Ja himot kuriin! Voi olla vaikeaa, mutta ei mahdotonta.

Tai jos haluat jatkaa elämääsi tämän toisen kanssa, ole mies ja eroa ensin vaimostasi ettet ala pettämään.

älä hyvä mies tipu siitä ohkaselta langalta. voin kertoa että suhteenne vaimosi kanssa on ohi jos menet pettämään häntä. vaikka et jäisikään kiinni, ei suhteenne ainakaan henkisesti koskaan sinun puolelta palaudu takaisin..

Tyhmä olet,että noinkin pitkälle oot jo menny, jos kerran haluat vaimosi kanssa olla! Meinaatko asiaa salata loppuun asti? Ei koskaan pitäisi tehdä sellaista, josta ei pysty avoimesti puolison kanssa puhumaan. Kannattaisi puhua sen vaimosi kanssa,niin ei tarveis kaikennäköisiä tekosyitä keksiä...

No laita nyt ainakin ens alkuun sille tekstari, jossa ilmotat, että tekstailut on tekstailtu ja ettet halua pettää vaimoasi.

Peesi!

Tai jos haluat jatkaa elämääsi tämän toisen kanssa, ole mies ja eroa ensin vaimostasi ettet ala pettämään.

Se antoi jo käsihoitoakin vähäsen, en pysty hillitsemään himoja enää seuraavalla kertaa. Ja koko ajan tulee kiihkeitä tekstareita, viimeisimmät seksit vaimon kanssakin alkoi, kun rupesi kiihottamaan tekstari minkä se lähetti. Se on niin paljon seksikkäämpi ja kiinteämpikin kuin mun vaimo. Ei tästä tuu mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja kaksplus iskä:

Peesi!

Se antoi jo käsihoitoakin vähäsen, en pysty hillitsemään himoja enää seuraavalla kertaa. Ja koko ajan tulee kiihkeitä tekstareita, viimeisimmät seksit vaimon kanssakin alkoi, kun rupesi kiihottamaan tekstari minkä se lähetti. Se on niin paljon seksikkäämpi ja kiinteämpikin kuin mun vaimo. Ei tästä tuu mitään...

Voi hyvä mies..

Nyt vaan kuule se pikku veikka pysyy siellä housuissa, kyllä tuo käsihoitokin on pettämistä.. Että jos nyt ihan järkevä oot niin lopetat textailun ja vältät tapaamista..

Kannattee tarkkaan miettiä ootko valmis pilaamaan suhteesi lopullisesti vaimosi kanssa ja että onko se hetken huuma sen arvoista.. Onko oikeesti?

Mieti hyvä mies.. mieti tarkkaan.. koska jos meet vaimos kaverin kanssa vehtaamaan se on pahimman puoleinen selkään puukotus..

Juu ja tiedän että se kiusaus voi olla välillä suorastaan ylitsepääsemätön.. siksi juuri vältä kaikki kanssakäyminen tämän naisen kanssa..

Yhteistyössä