Mitähän safkaa sitä ostais, että sais suoliston kuntoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suolivammainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, tää Silica oli se Pii-jutska, mistä aiemmin puhuin. On vaan niin hemmetin hintavia nämä kaikki tuotteet.

Vihreä tee auttaa kyllä mahaan jonkin verran. Pitää googletella noita jutskia, mitä ootte laittaneet. Juu, tähystyksen paikka olisi, mutta kun on niin pirun vaikea saada lähetettä sinne.

Mutta mun tosiaan pitäisi löytää sellainen ruokavalio, mikä ei tee kipeäksi. Eli...aiemmat kriteerit tuolla ylhäällä. Mie en enää itse keksi mitään. Kala tuli nyt, lihaa voin syödä, kasvikset, kauramaito ja marjat... siinäpä ne. Jotain muuta?

Sienet? Pavut? Herneet? Linssit? Katkaravut ja muut äyriäiset?

Lue Paula Heinosen kirja "Vihdoinkin hyvä olo". Siinä on hyviä vinkkejä. Aluksi ruokavalio on melko tiukka, mutta kun suoliston bakteeritasapaino paranee, voit hiljalleen lisätä ruokavalioosi uusia tuotteita. Itse voin paremmin jo kahden viikon tiukan dietin jälkeen. Dietin noudattaminen tekee melko tiukkaa, esim. koska viljat, sokerit ja maitotuotteet ovat kiellettyjä. Tsemppiä!

[QUOTE="Martta";29732891]Lue Paula Heinosen kirja "Vihdoinkin hyvä olo". Siinä on hyviä vinkkejä. Aluksi ruokavalio on melko tiukka, mutta kun suoliston bakteeritasapaino paranee, voit hiljalleen lisätä ruokavalioosi uusia tuotteita. Itse voin paremmin jo kahden viikon tiukan dietin jälkeen. Dietin noudattaminen tekee melko tiukkaa, esim. koska viljat, sokerit ja maitotuotteet ovat kiellettyjä. Tsemppiä![/QUOTE]

Kiitos vinkistä, tuo pitää hankkia luettavaksi. Nuohan on juuri niitä, mitä on pitkän aikaa pitänyt vältellä. Itsekuri tosin ei aina riitä, kun perheessä on muitakin syöjiä, eri ruokarajoituksilla.

Mistä mahasi on mennyt noin huonoon kuntoon? Onko ongelma psykosomaattinen? Onko elämäsi muuten kunnossa? Olisiko mahdollista muuttaa olosuhteita elämässä, jos se auttaisi? Kuulostaa kurjalta.

Uusimmat

Yhteistyössä