Mitähän sitä keksisi sairaslomalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tässähän tulee hulluksi. Koko viikon olen ollut sairaslomalla. Ja päivät mennyt nettiä selaillessa (siis tätä keskustelupalstaa ) Mitähän muuta keksisi välillä? Kun ei voi reihuakaan kun on kipee olo.

mikäs vaivaa? ei kuitenkaan pysty esim. kavereiden kanssa kahvittelemaan? Tosin taitaa moni olla töissäkin nyt...

Itse vuosilomalla, jonka perään äippäloma... samaa olen puuhaillut :wave:

Lue joku kirja, katso leffoja, järjestä valokuvia, päivitä vauvakirjoja, askartele joulukortit yms yms

*haaveilee että olisi aikaa ja rauhaa tehdä kaikkea tollasta*

Pikaiset paranemiset!

Alat shoppaamaan :) ellos, H&M, anttila, lelunetti jne. Äkkiä menee aika. Itsekin olen saikulla ja samalla hoidan sairaita lapsiani, niin kuin yleensä aina kun satun itse olemaan sairaana :)

Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
mikäs vaivaa? ei kuitenkaan pysty esim. kavereiden kanssa kahvittelemaan? Tosin taitaa moni olla töissäkin nyt...

Poskiontelotulehdus ja muutenkin flunssa päällä. Ei oikein ole voimia mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Poskiontelotulehdus ja muutenkin flunssa päällä. Ei oikein ole voimia mihinkään.

juu no sitten ei auta kun lepäillä...oisko hyvä kirja mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

juu no sitten ei auta kun lepäillä...oisko hyvä kirja mitään?

Joo, kyl mä tossa vähän jo lueskelinkin. Täytyy kai kohta vaan mennä päikkäreille (yö kun meni huonosti ) ja sitten keksiä jotain taas. Tylsää kyl on.

Yhteistyössä