Mitähän sitä sitten keksis paskamutseilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Kersa kukkui puoli kolmesta johki seitsemään.. nukkui sitten yhteentoista. Tuolla se on nyt simahtaneena, pelkän aamupalan syöneenä ja mä ajattelin kohta mennä herättää sen ettei se nukkuis liikaa. Eikä menis sit yöunille meno ties minne asti ja ruokaakin ois. Mutta mitähän mä sitten? Jos hakisin "iltapalaksi" myöhemmin kotipitsaa ja toivoisin, että ens yönä sais nukkua :snotty: Ei perkele jaksais oikein tehdä mitään, laiskottaa.
Tieten vois mennä kaverille illaksi, mutta se tekis triplasti useamman kersan paimennettavaksi ja mua vä-syt-tää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tieten vois mennä kaverille illaksi, mutta se tekis triplasti useamman kersan paimennettavaksi ja mua vä-syt-tää :kieh:

ööö... kaverisi pukkaa kersoja ulos ihan jatkuvalla syötöllä vai?? :o :o ja sun pitää niitä sitten vahtia, niinkö?

Oisit ottanu päikkärit kun muksukin on ollut nukkumassa? Toki helpommin sanottu kuin tehty, mä en osaa "käskien" nukkua...
Vie tenava pariks tunniks riehumaan Hoplopiin tai saunota se illalla oikein kunnolla että alkaa unettaa? =)

Yhteistyössä