mitähän sitä tekis, äijä prkl ei ole tullut vielä kotio, enkä kyllä ole varma edes missä se on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
eli yksin himassa saan taas olla iltaan saakka... mitäs sitä oikein keksis tekemiseksi?
mies varmaan kotiutuu jossain vaiheessa, ei tietoa milloin. meillä oli eilen kiva grilli-ilta (tai siis oli tarkoitus sellainen pitää) oli mun veli ja sen tystis vieraina.. mutta mies olikin sitten kutsunut 2 sen kaveria myös meille.. mikä oli ihan ok, kunnes alkoi se "ruinaaminen" että saako mies lähteä stadiin ryyppäämään.. tosi kiva se on siinä kavereiden edessä ruveta kieltämäänkään.. joten sinne se meni, kyllä on taas niin iloinen olo että
oletan miehen jääneen kaverilleen yöksi, minen sitä kotio hae että tulkoon kotiin miten taitaa

Millasia miehiä teillä oikein on kun ne vaan on omilla teillään kuin kulkukoirat?? MÄ en sietäis sellasta kyllä eikä mun miehellä oo siihen taipumuksiakaan onneksi.

sikapossu on munkin mielestä, ei paljon ois kotiin tulemista meillä tollasen käytöksen jälkeen, ensinnäkin törkeetä kutsuu kavereita kysymättä sulta ensin, ja sit tollanen painostava luvan pyytäminen kavereitten eessä, sit jos oisit kieltäny ois itte suuttunu ja käyttäyny koko viikonlopun ku pikkukakara, ja yöksi jääminen ilman että ilmottaa on todella törkeetä

Toi on kyl niin ärsyttävää, kun kivan illaan päätteeksi tehdäänkin jotain muuta kuin oli suunniteltu. Ja ihan varmasti alusta asti ollut tiedossa äijällä että lähtee, kun ne kaveritkin kutsui. Kertois heti alussa mitä on mielessä perkele.

[QUOTE="vieras";23819187]No miksei mies olis saanu lähteä ryyppäämään?[/QUOTE]

no koska sitä ei oltu ennalta sovittu, koska meillä oli yhteinen vapaapäivä/yö
mie olen sellainen niuho että en pidä äkillisistä suunnitelmien muutoksista, varsinkaan jos siihen liittyy kyydin ruinaaminen mun veljeltä ja näin ollen kun sitä tarpeeksi jankkaa niin myös veljeni ja hänen tystis lähtivät meiltä aiemmin noita yksiä viemään..
eli käkin sitten loppu illan/yön yksin kotona, niinkuin tämänkin päivän.. poika tulee illalla takas kotio ja sitten alkaakin työviikko jolloin ollaan täysin ristiin töissä, yhteistä aikaa on ehkä viikon päästä ja silloinkaan se ei ole lapsivapaata.

Milloin sinä heräät ja näet totuuden ; sun mies on sika . Ei halua lasta sun kanssa, ei halua ottaa kasvatusvastuuta lainkaan sun lapsesta, huutaa, tiuskii, hankkii (uuden ) auton selän takana, ei panosta yhteiseen hyvään. Tekee mitä huvittaa.
En lainkaan ihmettelisi, vaikak olisi jonkun muun naisen kanssa viettänyt yöstä hetkiä.

[QUOTE="sikapossu";23819227]sikapossu on munkin mielestä, ei paljon ois kotiin tulemista meillä tollasen käytöksen jälkeen, ensinnäkin törkeetä kutsuu kavereita kysymättä sulta ensin, ja sit tollanen painostava luvan pyytäminen kavereitten eessä, sit jos oisit kieltäny ois itte suuttunu ja käyttäyny koko viikonlopun ku pikkukakara, ja yöksi jääminen ilman että ilmottaa on todella törkeetä[/QUOTE]

se yöksi jääminen oli mulla sinänsä kyllä tiedossa, kun taksimatka kotio maksaa sen 70€
mutta olishan se tosissaan ollut kiva saada vaikak viesti että missä se on yötä ja millä ja milloin se on tulossa himaan.
ja se on oikeasti ihan persiistä se "luvan" pyytely kavereiden edessä, varsinkin jos stten kaverit alkaa myös pyydellä et eiks se nyt sais lähteä jne |O

[QUOTE="Uskomatonta";23819249]Miten ihmeessä suostut moiseen???[/QUOTE]

no en mä voi aikuista miestä kotio kahlehtiakkaan, ja on aivan varma että se tästä(kin) kuulee ihan huolella.
totta on että se ei usein ulkona käy, ja silloin kun kyse on etukäteen sovitusta jutusta niin mulla ei ole asian kanssa ongelmaa.. paitsi ehkä aamuyöstä kun se tulee kotiin.
ehkä sitä pitäis itse ottaa samanlainen asenne kuin sillä, eli menen ja tulen miten haluan.. kyllähän nyt aikuinen mies yksin himassa pärjää..
ehkä mä kehitän tässä kunnon kiukun ja pitkästä aikaa sitten kerron sille mitä ajattelen mistäkin

[QUOTE="Uskomatonta";23819249]Miten ihmeessä suostut moiseen???[/QUOTE]Täh? Siis täh? Onko miehen oltava joku saatanan kotiin kahlittu seuraeläin? Tuolla asenteella lähtee ennemmin tai myöhemmin jokainen järkevä ukko lipettiin ellei satu olemaan täysin munaton.

[QUOTE="vieras";23819289]Täh? Siis täh? Onko miehen oltava joku saatanan kotiin kahlittu seuraeläin? Tuolla asenteella lähtee ennemmin tai myöhemmin jokainen järkevä ukko lipettiin ellei satu olemaan täysin munaton.[/QUOTE]

Ei tietenkään.
Meillä sekä mies että minä käymme omissa menoissa(harrastuksissa,ravintoloissa,leffassa yms. kavereiden kanssa) enkä sellaiseen suhteeseen edes ryhtyisi jossa toinen osapuoli koittaisi kahlita kotiin.
En minä siltikään pidä siitä että jos olisi sovittu että vietämme iltaa yhdessä,lapsi on hoidossa jne. ja mies yhtäkkiä sitten illalla ilmottaisikin lähtevänsä baareilemaan kavereiden kanssa,ei tulisi yöksi kotiin eikä edes ilmoittaisi missä aikoo yönsä viettää.
Siis tuohan on ihan vaan epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa, eikä kumpikaan meistä halua toisen käyttäytyvän noin.

[QUOTE="vieras";23819289]Täh? Siis täh? Onko miehen oltava joku saatanan kotiin kahlittu seuraeläin? Tuolla asenteella lähtee ennemmin tai myöhemmin jokainen järkevä ukko lipettiin ellei satu olemaan täysin munaton.[/QUOTE]

:heart:
Aikuisten parisuhteeseen kuuluu toisen huomioonottaminen. Ja toiset meistä tykkää myös älykkäistä miehistä, ei rasvanyrkkiduunareista, jotka koittavat nostaa miehisyyttään pikkutyttöjä ja alistuneita ressukoita tyrannisoimalla.

AP, miehesi ei välttämättä ymmärrä mitä väärää hän on tehnyt, tosimiehethän saavat ryypätä ja rällätä miten mieli tekee ei perheen mielipiteillä ole mitään väliä, kovimmat ovat opettaneet vaimon kuskiksi.

Ellei puhe mene perille, näyttäisin varmaankin esimerkkiä, en kostaakseni vihaisena vaan selittääkseni. Eli sanoisin lähteväni tyttöjen kanssa parille, en ilmoittaisi mitään vaan tulisin kotiin vasta seuraavana iltana. Kotona ihmettelisin ääneen, mikä miestä riivaa, hänhän toimii samalla tavalla. Toki riskinä on perheriita ja en suosittele ensisijaiseksi vaihtoehdoksi perheille, joilla on lapsia, mutta muutoin toimisin näin. Suhde, jossa on eri säännöt molemmille ei voi toimia, ellei tykkää tosiaan Tosimiehistä.. ja tykkää ajatuksesta, että on riski saada kenties joskus kunnolla turpaan.

Neithlandiasta ei siis mitään uutta.

Milloin sä tajuat mikä tuo mies on miehiään? Ei ole eka, toka eikä edes kymmenes samankaltainen mies-aiheinen valitus jonka tänne kirjoitat. Ja uskon, että raportoit tänne vain kymmenesosan ongelmistanne etkä suinkaan kaikkia.

Perinteinen miehen puolustelu alkoi taas. Ei se siis niinku oikeesti ole paha, mun asenteessa on vaan vikaa, ja sitä rataa.

No, mielenkiintoista tätä tarinaa on kyllä seurata :popcorn:

Sellasia ne jotkut miehet on, älä sä siitä välitä ja anna vaan olla missä onkaan. Keksi itelles jotain kivaa tekemistä ja älä ole kiinnostunut paskaakaan siitä ja sen tekemisistä kun tulee himaan.

Miehethän on ihan naisten vedätettävissä muutenkin, mullakin on ollut useamman miehen kustannuksella hauskaa viime aikoina, kun niiden tyhmyydellä ei vaan vissiin ole rajaa.

Neithlandiasta ei siis mitään uutta.

Milloin sä tajuat mikä tuo mies on miehiään? Ei ole eka, toka eikä edes kymmenes samankaltainen mies-aiheinen valitus jonka tänne kirjoitat. Ja uskon, että raportoit tänne vain kymmenesosan ongelmistanne etkä suinkaan kaikkia.

Perinteinen miehen puolustelu alkoi taas. Ei se siis niinku oikeesti ole paha, mun asenteessa on vaan vikaa, ja sitä rataa.

No, mielenkiintoista tätä tarinaa on kyllä seurata :popcorn:

itseasiassa mä kyllä kirjoittelen tänne 99% ärsytyksistä, eli tilanne ei ole ehkä ihan niin huono kuin ajattelet.. mutta juu, itsekäs paskahan tuo äijä näyttää olevan tietyissä asioissa.. se on aika selvästi nähtävissä eikä sitä ole tarpeen puollustella (enkä kyllä tässä ketjussa ole puollustellut, selvensin vain sen että oli tieto ettei kotio ole tulossa johtuen tuosta taksimatkan hinnasta)
ja vaikka näitä on oikeasti määrällisesti vähän niin kyllä se silti vituttaa kun samasta asiasta joutuu vääntämään useamman kerran. ja mielestäni mun asenteessa ei ole vikaa, miehellä on

Sellasia ne jotkut miehet on, älä sä siitä välitä ja anna vaan olla missä onkaan. Keksi itelles jotain kivaa tekemistä ja älä ole kiinnostunut paskaakaan siitä ja sen tekemisistä kun tulee himaan.

Miehethän on ihan naisten vedätettävissä muutenkin, mullakin on ollut useamman miehen kustannuksella hauskaa viime aikoina, kun niiden tyhmyydellä ei vaan vissiin ole rajaa.

:D mie oon koittanut keksiä jotain kivaa.. parhaillaan piirtelen mutta kiukuttaa niin ettei pysty keskittymään, kaverille en jaksa lähteä kun sieltä saan vaan surullisen mielen (7 viikkoinen suloinen tyttö joka sitten muistuttaa siitä mitä ei itsellä ole eikä tule) eikä se nyt olisi järin fiksua.
mutta saanpahan ainakin kuunnella hyvää musakkia kovalla ilman että yksi krapulassa kyselee tyhmiä

Yhteistyössä