mitähän sitä tekisi jos sen 5 miljoonaa voittaisi

Maksaisin autolainan pois, ostaisin itselleni kunnon vaatekerran, ja ostaisin itselleni talon ja miehelle voisin ostaa pienen koirankopin jossa sit vois bileitään pitää poikien kanssa, mun talossa ei bileitä pidetä.
Ostaisin uuden auton.
Sitä vois elää hieman leveämmin, kuin nyt ja kauppaankin vois mennä sillä mielellä, ettei tarvi koko ajan kytätä mitä mikin maksaa ja onko siihen varaa.
Loput tilille
 
voiskyllä olla että ku se 5milliä ropsahtas tilille niin mut sais varmaan kuskata lähimpään ensiapuun sokin takia.. Tiedä mihin ne yrittäs ees pimittää ettei kukaan tajuais sitä että on lottovoittaja. se ois niinkun eka murhe. ja sitte seuraava mures, mitä hittoa mä teen tällä määrällä rahaa?
 
Ihan ensin maksaisin kaikki velkani,sitten saataisiin se omakotitalo,joka on jo suunniteltu ihan valmiiksi huonekaluja myöten. Perustaiein oman pitopalveluyrityksen ja isäntä sais sen puusepänverstaan. auto menis vaihton, silti se sais olla iahn tavis auto ja miehelle oma. Tyttö ja poika 14 ja 13v sais mopot ja mopokortin sit ku ovat tarpeeksi vanhoja.ja voitais tietty lomailla jossai yhdessä
 
Omat ja läheisten velat pois maksaisin ja sit laittasin remonttiporukan tekeen laajennuksen ja tekemään tän keskeneräsen rempan valmiiks.
Autot vaihtoon...
ja pidetään huolta kerhon porukalle kaikille apua jouluksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Omat ja läheisten velat pois maksaisin ja sit laittasin remonttiporukan tekeen laajennuksen ja tekemään tän keskeneräsen rempan valmiiks.
Autot vaihtoon...
ja pidetään huolta kerhon porukalle kaikille apua jouluksi :)

mä antaiian isälleni vain 1000e, en enempää ja siskoani voisin hiukan avustaa. No anoppia ehkä muistaiin myös
 
Vanhemmille maksaisin taloremontin, äiti sais sinne mitä ikinä haluais. Isälle voisin vaihdattaa uuden auton.
Veljeä auttaisin vaikka palkkaamalla sille työntekijän sen yritykseen ja vaikka uusia koneita ostaisin sille jos se tarttis.
Toisen talon ostaisin etelä-Suomesta ja remppaisin tän nykyisen oman näköseksi. Etelä-Suomessa tahtoisin olla välillä siksi ku siellä on kesät pidempiä, ja pihatöistä voi siellä nauttia erilailla ku täällä lapissa. :)
Uuden auton ostaisin, ja vihdoinki veisin lapset ulkomaille nauttiin merestä ja hiekkarannoista. Ja muutenki siitä tunnelmasta.
Ostaisin pari koiraa ja ostaisin ukolle jonku kämpän ku se on allerginen niille :xmas:
Sukanvarteen loput!
 
Luulisin, että 5miljoonaa olisi niin paljon, ettei enää tarvisi tehdä töitä, kysyisin mieheltä, että ilmoitetaanko töihin, ettei tulla enää maanantaina. Jos se olisi liian äkkiä, niin ainakaan ei ensi vuoden alusta enää =)
 
ihan ensimmäiseksi soittaisin äidilleni ja kertoisin, että hän saa uuden, oman asunnon. Miehelle en ketoisi ennenkuin rahat olisivat tilillä, muutoin voitosta tietäisi seuraavana päivänä koko kaupunki :D.

Ostaisin tontin KAUKANA täältä, missä nykyään asutaan, tai sitten jonkun tosi vanhan kartanon, joka remontoitaisiin maalaisromanttisesti. SUUURI piha, jonne palkkaisin puutarhanhoitajat.
2 tanskandoggia ottaisin myös. Saisivat vapaasti pihalla temmeltää nykyisten koirakavereiden kanssa. Auto vaihtuisi mustaan maasturiin :heart:. Kauppa-autoksi tai toisenlaiseen menoon joku simppeli, mutta tyylikäs kulkupeli.

Isälle ostaisin myös oman asunnon ja uuden auton. Samoin sisaruksilleni.

Töitä haluaisin tehdä kotoa käsin. Suuren summan lahjoittaisin myös eläinsuojelutyöhön ja suoraan jollekin eläinystäville, että tietäisin VARMASTI avun menevän perille.
Ajeltaisi vaikka Helsinkiin jaq ostelisin itselle ja lapsille juuri ne Gantin va Peakin ja Burberryn vaatteet, joista olen aina himoinnut ja syötäisiin hyvin =).

Matkusteltaisiin paljon, tai varmaan asuttaisiin muutama kuukausi vuodesta yhdessä koirien kanssa ulkomailla....Voi vide ¤uneksii¤.
 
Mä ihan ekana huomisaamuna soittaisin esimiehelle, ja sanoisin itseni irti. Sit soittaisin yhden hoitolapsen öidille, ja sopisin, että hoidan tän yhden lapsen yksityisenä jatkossa. Sit tilaisin innosta Markon suunnittelee tän päädyn talosta järkeväksi, ja remppaisin tän. Loput varmaan pistettäis säästöön... :whistle: Ei ku vaihtasin mä auton ennen säästöön laittoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
tavallainen lotto on kestona ja vielä jos yrittäisi haravalla myös. Mutta mitä sitä 5 miljoonalla tekisi. Minusta joku pari sataa tuhatta on vielä käsitettävä ja käytettävä summa mutta miljoonat pyyhkii jo yli ymmärryksen.
vai olisiko sitä vaan hiljaa niin kuin se telkkarisarjan äiti... tai eihän se onnistu kun meidän lottotili on miehen vanha pankkitili ja ei minulla varmaan pokerinaamaa muutenkaan niin paljoa...

Antaisin osan todella tarvitseville,jotka OVAT SEN ANSAINNEET!Toki ostaisin talon ja mökin ja veneen ym itelle.
 

Similar threads

Yhteistyössä