Mitähän tämä mies nyt oikeen meinaa? (ihastusta vai vihastusta vai mitä?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Argh"

Vieras
Kaikki alkoi siitä, kun mies lisäsi minut facebookissa kaveriksi. Yllätyin vähän, koska emme juurikaan ole tekemisissä ja tuskin tunnistin häntä edes kaupassa. Nimeltä tiesin kyllä. On ihan komea, joten hyväksyin ihan huvikseni, vaikka en yleensä hyväksyi kuin tuttujen kaveripyynnöt.
Siinä sitten aika pähkäilin ja mietin, että miksikäs mä en nyt voisi pyytää tätä vaikka kahville, kun kerta sinkku olen. Facebooktouhu on joo lapsellista ehkä, mutta vähän tunnistelin ilmaa ensin siellä. Kommentoin jotakin statuspäivityksiä ja "tykkäsin" hänen muille yhteisille kavereille laitetuista kommenteista.
Laitoin sitten omaani statuspäivityksen, johon oletin että hänen on pakko vastata. Päivitys koski joukkoeen peliä, jossa hän pelaa ja joskus olen käynyt katsomassa niitä. No hän kommentoi ja laittoi sitten jotankin "tuu katsoon meidän peliä;?". Kävin katsomassa ja pelin jälkeen hän tuli mulle juttelemaan hetkeksi.
Pyysin sitten kahville myöhemmin. Hän lupasi nyt viikonloppuna lähteä mun kanssa kahville.

Ongelma on siinä, että hän oli yhdelle tutulleni sanonut, että yritän iskeä tätä. Tuo tuntui vähän noh..loukkaavalta. Mun mielestä tämä jos nyt voi flirtiksi kutsua, on ollut ihan molemminpuolista. Mä pyysin vaan kahville, en mitenkään treffeille tms. Hän suostui ja en mä mitenkään ole erityisesti iskeä yrittänyt.

Tuli vaan tuosta "xxx yrittää iskea mua vissiin" kommentista sellainen tunne, että miehen mielestä olen joku säälittävä vonkuja, joka nyt yrittää häntä iskeä ilman mitään mahdollisuuksia.
Toisaalta mies voi haluta vaan egoilla.. en tiedä.

No mies halusi vain egoilla. Jos olisit jotenkin ruma/epämiellyttävä/säälittävä jne, niin tuskin hän olisi sua edes lisännyt listalleen, saati pyytänyt peliä katsomaan. Mies vaan halusi nostattaa omaa egoaan kehuskelemalla, miten JUURI HÄNTÄ yritetään iskeä ja täten tehdä itsestään halutun poikamiehen.
Mä en itse henk.koht tykkäisi miehestä, joka tuollalailla machoillee muille, vaikka olisikin viatonta..

Vähän jäisi p*ska maku miehestä tuon jälkeen. Mies jonka pitää tollalailla machoilla, niin..
Jos sinne kaffille vielä lähtee, niin mee sinne ja katso vielä tilannetta.

Ei miehet (kaikki naisetkaan) ajattele, välttämättä, kauhean monimutkaisesti.
Ehkä hän koki/kokee, että yrität iskeä ja heitti sitten noin tai heitti muuten vaan.
En mä usko, että tuolla vihjataan mitään säälijuttuja.

[QUOTE="Stina";25817817]Vähän jäisi p*ska maku miehestä tuon jälkeen. Mies jonka pitää tollalailla machoilla, niin..
Jos sinne kaffille vielä lähtee, niin mee sinne ja katso vielä tilannetta.[/QUOTE]

Näin.

Mun mielestä tuo on aika henk.koht asia. Siis mä itse koen kaikki deittailut, tapailut, parisuhdejutut sun muut aika henkilökohtaisiksi. Mä lähinnä loukkaantuisin siitä, että mies on "juoruillut" teidän asioita muille. Varsinkin, kun tilanne on tuore ja kaikella tapaa avoin. En itse paljastaisi muille siis asiaa noin.
Hyvälle ystävälle kyllä voisin sanoa, että menen kahville X:N kanssa.

Hmm... Riippuu vahan kenelle oli sellaista sanonut. Vaikea sanoa mita tuosta paatella. Mutta oikeesti, kyllahan sa vahan yritat sita iskea....... :P

Mut tosiaan tuskin olisi kovin innokas nakemaan yms jos ei yhtaan kiinnostaisi, etta tuskin pahalla tarkotti.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se susta varmaan ihan oikeasti on kiinnostunut, mutta kieltämättä kuulostaa sellaiselta itsensäkorostajalta hieman. Voithan kysyä siltä kahvittelun lomassa että miksi se silleen sano.

Yhteistyössä