Mitäkähän tämäkin mies nyt meinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa

Vieras
Tavattiin muutama viikko sitten tuolla yöelämässä. Naamatuttuja oltiin jo, kohdattu muutaman kerran yhteisellä tutulla.

Koko ilta meni juttelun merkeissä, oli hirmu mukavaa. Menin miehen mukaan hänen luokseen, juotiin yhdet siiderit ja suudeltiin, paljon. Minä sitten hipsin kotiin, kun mies oli pyytänyt numeron ja pyytänyt minua seuraavana päivänä käymään.

Seuraavana päivänä laittoi viestin että oliko oloja, johon vastasin. Sitten ei mitään viestiä enää.

Seuraavana viikonloppuna oltiin taas samassa paikassa, eri porukoissa tosin. Ilta meni samaa kaavaa, sillä erolla että tultiin minun luokse ja mentiin sänkyyn. Aamulla herättiin yhdessä, suukoteltiin ja halailtiin. Juotiin kahvit ja mies lähti sitten iltapäivällä kotiinsa, mitään ei sovittu. Illalla kuitenkin kysyi viestillä olenko liikenteessä, olin jo nukkumassa enkä vastannut sitten mitään.

Viimeviikonlopulla laitoin viestin eetä mitä kuuluu jne, mies vastasi että luuli minun unohtaneen hänet ja että ei mitään, kahtelee leffoja. Pyysin höäntä sitten kahville tällä viikolla ja hän sitten keskiviikkona tuli. Istuttiin kahvilla ja juteltiin pari tuntia, sitten mies lähti kotiinsa nukkumaan.

Ja nyt ei taas ole kuulunut mitään!Mitä hittoo, mitä mä tästä nyt ajatelsiin ja odottaisin?? Eikö se halua pitää yhteyttä vai mitä ihmettä? Mies on minua pari vuotta vanhempi, 34-vuotias viikonloppuisä.

Mä pyysin sillon kahville, en ooo sen jälkeen ottanut yhteyttä kun mun mielestä miehen ppitäisi, mä kun otin viimeksi.

Ja kun kahvilla istuttiin niin miehellä ei ollut mikään hoppu pois, tultiin todella kivasti juttuun. Mä olen hirmu ihastunut, mutta kaipa se mies sitten ei ookkaan... :/

Niin, totta että luulis se ottaneen yhteyttä..

Mutta vaivaa sekin että ilahtu kun minä otin sillon viimeviikonloppuna yhteyttä, viestitteli siis että luuli minun unohtaneen ja sanoi olevansa seuraavana viikonloppuna vapaalla..

Vaan niin, luulis kyllä että ois viimestään tänään jotain ilmotellu mutta eei niin ei :/

Et ole varmaan ensimmäistä kertaa miesten kanssa tekemisissä. Jos ei miehestä näe, että se on kiinnostunut niin silloin se ei ole. Kai joku mies on joskus ollut suhun joskus ihastunut? Käyttäytyikö se tuolla tavalla?

Mä olen sitä mieltä että jos olet hirmu ihastunut, kannattaa tehdä asialle jotain. Ei ehkä kannata laskea kumpi soitti ensin, ja kenen vuoro on nyt. Tuo on mielestäni hieman lapsellista. Ota yhteyttä, ja ehdota uutta tapaamista.

Naiset käyttävät mielettömästi energiaa miesten stalkkaamiseen ja viettelemiseen, vaikka siinä vaiheessa, kun mies oikeasti on kiinnostunut tosiaikeissa, ei se mies tartte mitään yrityksiä naisen suunnalta, vaan on itse se aktiivinen osapuoli. Surullista toki, että niin usein tunteet eivät saa vastakaikua, oli se ihastunut osapuoli kumpi vain.

Naiset käyttävät mielettömästi energiaa miesten stalkkaamiseen ja viettelemiseen, vaikka siinä vaiheessa, kun mies oikeasti on kiinnostunut tosiaikeissa, ei se mies tartte mitään yrityksiä naisen suunnalta, vaan on itse se aktiivinen osapuoli. Surullista toki, että niin usein tunteet eivät saa vastakaikua, oli se ihastunut osapuoli kumpi vain.

Mun mielestä on vähän vanhanaikaista ajatella, että naisen pitäis olla se, joka jää avuttomana odottamaan kunnes löytyy SE mies kuka hänestä kiinnostuu, ja lähtee piirittelemään. Voihan nainenkin tehdä aloitteen, ja herättää mihen mielenkiinnon ihan yhtälailla. Ei se ole kiveen hakattu, että jos mies ei ensi näkemältä ole alttarille viemässä, etteikö siitä joskus jotain voisi tulla.

[QUOTE="Kenguru";22504468]Mun mielestä on vähän vanhanaikaista ajatella, että naisen pitäis olla se, joka jää avuttomana odottamaan kunnes löytyy SE mies kuka hänestä kiinnostuu, ja lähtee piirittelemään. Voihan nainenkin tehdä aloitteen, ja herättää mihen mielenkiinnon ihan yhtälailla. Ei se ole kiveen hakattu, että jos mies ei ensi näkemältä ole alttarille viemässä, etteikö siitä joskus jotain voisi tulla.[/QUOTE]

Ei aloitetta tarvikaan miehille jättää, mutta on myöskin turhaa roikkua miehessä, jolle selkeästi on vain joku takahätävara.

Tottakai melkein jokaisen saa napattua parisuhteeseen jos on vaan tarpeeksi sinnikäs ja jaksaa väsyttää tarpeeksi pitkään, mutta eri asia onko siinä järkeä.

Voihan se olla, että miehellä ei ole mitään sitoutumistarpeita vaan haluaa nauttia sinkkuvuosistaan.

NCM on nyt kyllä siinä mielessä väärässä että en mä ole selkeästi miehelle takahätävara, vaikka siihen se viittaa. Oli se nimittäin facebookkiin laittaanut viestiä kuitenkin, ekaa kertaa pariin viikkon sinnekkin äsken menin <3

Mutta hyvä niin :)

Ei aloitetta tarvikaan miehille jättää, mutta on myöskin turhaa roikkua miehessä, jolle selkeästi on vain joku takahätävara.

Totta, mutta tästä tapauksesta en ole itse ihan varma, että onko tuosta kyse. Siksi mielestäni kannattaa ottaa selvää ja kysyä suoraan kun jäädä pähkimään. Eihän siinä mitään menetä.
Jos on kiinnostunut niin kiva, jos ei, niin eipä olis ollut muutenkaan.
Tässä tapauksessa yhteydenotot ovat alusta asti olleet harvempia, ja kun mies vielä on viikonloppu isä, niin saattaa haluta tutustua uuteen naiseen varovasti.

Yhteistyössä