Mitähän tämä tarkoittaa, raskaana vai keskenmeno??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoista, tiedän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoista, tiedän

Vieras
Raskausoireita on. Kuukautiset paripäivää myöhässä. Maanantaina testiin haalea, mutta selvä plussa. Keskiviikkona nega.

Alaselkäsärkyä on ( ja se on netin mukaan keskenmenon oire )

Mutta, kohdunsuu on kiinni. Sitä seuranneena se yleensä ennen menkkoja aukeaa. Ja netin mukaan niin pitäisi käydä keskenmenossakin. Mitään vuotoja ei ole.

Eli plussan muuttuminen negaksi ja alaselkäsärky puhuisivat keskenmenon puolesta.

Mutta kohdunsuu ei tue tätä.

Arvauksia ja ennustuksia kaivataa. Mitähän tämä voisi olla.

Huomenna olen menossa neuvolaan uusintatestiin jos vuoto ei sitä ennen ala.

Onko kellään ollut kohdunsuu kiinni vaikka menkat olisivat alkaneet / tullut keskenmeno?

Onko kellään ollut alkuraskauden oire alaselkäsäryt?

Voiko vielä elätellä toiveita että tuo nega muuttuisikin plussaksi?

Miulla oikeestaan ainoa oire sen ekat 8 rv on ollu nimenomaan alaselkäkivut, varsinkin jos yhtään pitempään (lue:pitempään kun 10 min) piti istua samassa asennossa. :hug:

Kiitos. Jokapaikassa vain netissä sanottiin että alaselkäsäryt on keskenmenon oire. Mutta kiva kuulla että voi olla normaaliakin. Toivotaan niin.

Ei ollut täysin sama testi, mutta herkkyys oli sama.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos. Jokapaikassa vain netissä sanottiin että alaselkäsäryt on keskenmenon oire. Mutta kiva kuulla että voi olla normaaliakin. Toivotaan niin.

Ei ollut täysin sama testi, mutta herkkyys oli sama.

Vaikka herkkyys on sama, niin mulla on ainakin tullut ihan eri tuloksia jos on kyseessä ollut eri testi! Tsemppiä siis :hug:

Kiitos teille. Eipä tässä sitten auta muutakuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Arvatkaapa vaan jännittääkö nyt....

Mä taidan vain olla vähän epätoivinen. Tahtoisi vain tietää kummin tässä kävi.

Keskenmeno, vauva voi kuolla 2 viikkoa aiemmin kuin pihalle tulee.Jouduin odotteleemaan kerran 8 viikkoinen vauva mahassani 2 viikkoa, kuollut vauva siis, keskenmenot yleensä kestäneet noin viikon, ei se alkio heti "ulos tule", ainakaan minulla.

Keskenmeno ei aina enteile mitenkään, kaikki raskausoireet esim. pahoinvointia voi olla vaikka raskaus olisi mennyt kesken ajat sitten, särkyä voi olla tai sitten sitä ei ole. Verenvuoto voi alkaa tai ei ala. Voit olla raskaana vaikka olisi särkyä ja vaikka vuotaisit vertakin. Kyllä ne asiat aikanaan selviää, alussa se on vähän kaikilla epävarmaa kuinka käy ja mitä mikäkin särky ja vaiva tarkoittaa. Ei niitä kuule tiedä kukaan, malttia ja odottele nyt vaan ihan rauhassa.

Ja tuosta kohdunsuun ronkkimisesta ominpäin, unohda nyt se kokonaan. Gynekologit ne siitä voi päätellä jotain jos nekään että onko menkat vai km. Ei ehkä kannata etsiä netistä jotain luulopuheita milloin se on missäkin asennossa ja mikä tietää mitä koska todellisuudessa nuo on ihan ihmisten omia päätelmiä.

Yhteistyössä