Mitähän täs tekis?! Eksarilainen oli pyydetty 5luokkalaisen synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
Meidän poika on eskarissa ja se on koulun yhteydessä.
Tänään poika tuli koulusta ja toi lapun jossa hänet oli kutsuttu 5 luokkalaisen pojan synttäreille.

No ei muuten mitään, mut vähn hassulta tuntuu et vitosluokkalainen pyyttä eskarilaisen synttäreille.
Mä itse just ja just tiedän tämän pojan näöltä. Ja suurin piirtein tiedän millä suunnalla asuu. Pojan vanhemmista minulla ei ole mitään näkö tai nimihavaintoja. Eli en siis tunne ko perhettä en millään lailla.

Vähän arveluttaa päästää poika sinne synttäreille.
Kutsu oli siinäkin mielessä vähän epämääräinen et siittä ei selvinny muutako aika, et joudun nyt selvittään et mikä päivä ne on loppujen lopuksi. Ja et missä asuvat jne.
Mut sitä mä mietin et jääkö poika siellä jalkoihin jos päästän sinne ku on kummiski pieni nuihin isoihin koululaisiin verrattuna.

Äh mitä mä tekisin vai unohtaisinko koko synttärit.

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Minä en omaani päästäisi, on niin eri maailmat.

En päästäisi mäkään jos en edes tuntisi vanhempiani tms.
Mieti jos tuo onkin jotain typerää viidesluokkalaisten pilaa että kutsutaan joku eskarilainen sinne "kiusattavaksi".

Poikani mukaan sinne oli kutsuttu kaikki ''alaluokan'' pojat. Mut minulle tuli ihan ekana vaan mieleen et lahjojen toivossa pyytää kaikki.
Pieni koulu täällä ja ovat välkät kaikki yhdessä ja leikkivät eskarista-kutoseen keskenään. Mut mä olen kans sitämieltä et tuo on liian suuri ikähaarukka,et maailmat on ihan erillaisen.

Ja taidan vaan unohtaa ne synttärit...koska jos tuntisin vanhemmat niin voisin hyvillämielin päästää mut ei mä en tiedä tästä perheestä yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
kyllä voi olla että poika on vähän " jälkeenjäänyt" ja tykkä leikkiä pinempien kanssa. jos tietäsiin osoitteen päästääisin, muuten en

No epäilen...mitä olen poikaa nähnyt. Ja tuskin hän olis silloin ihan normi koulussa ja ihan normi opetuksessa ilman tukiopettajaa.

pitääköhän muut sitten meidän Likkaakin outona ja jälkeenjääneenä kun viettää välkkiä ekaluokkalaisten seurana, tykkää auttaa ja leikkiä niiden kanssa kun ei ole oikein päässyt "sisäpiiriin" oman luokan tyttöjen kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
pitääköhän muut sitten meidän Likkaakin outona ja jälkeenjääneenä kun viettää välkkiä ekaluokkalaisten seurana, tykkää auttaa ja leikkiä niiden kanssa kun ei ole oikein päässyt "sisäpiiriin" oman luokan tyttöjen kanssa..

No tuski. Tai minä en ainakaan pidä. Kun meidän koulussa ainakin kaiken ikäiset leikkii kaikkien kans. Minusta se on vaan hieno juttu.

Olisko ehkä pojan koulukummi tuo 5-luokkalainen ?
Itse en päästäisi poikaa synttäreille ilman että olisin yhteydessä ensin sankarin vanhempiin. Jäis varmaan juhlat väliin meidän pojalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No tuski. Tai minä en ainakaan pidä. Kun meidän koulussa ainakin kaiken ikäiset leikkii kaikkien kans. Minusta se on vaan hieno juttu.

Likalla on kesälomalla synttärit, joten ei ole noita pienempiä ikinä kutsunut..eiku sori, onpas, oli silloin menossa 4lk, ja kutsui yhden ekaluokkalaisen synttäreilleen..voisin hyvinkin kuvitella et nyttenkin, jo 6lk vois jonkun noista pienistä kutsua jos synttäreitään viettäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Olisko ehkä pojan koulukummi tuo 5-luokkalainen ?
Itse en päästäisi poikaa synttäreille ilman että olisin yhteydessä ensin sankarin vanhempiin. Jäis varmaan juhlat väliin meidän pojalta.

jaa'a mä en ainakaan tiedä et onko ko koulussa koulukummeja. Ei ole koskaan tullu ilmi ainakaan.

Jos siinä on vanhempien yhteystiedot, niin soittele ja kysele millaisista synttäreistä oikein on kyse. Onhan siinä mahdollista, että joku on kutsunut suurenkin joukon eri-ikäisiä ja pitää isot pirskeet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos siinä on vanhempien yhteystiedot, niin soittele ja kysele millaisista synttäreistä oikein on kyse. Onhan siinä mahdollista, että joku on kutsunut suurenkin joukon eri-ikäisiä ja pitää isot pirskeet.

Kutsussa ei ollu muutako kelloaika. EI mitään muuta.

Likalla on kesälomalla synttärit, joten ei ole noita pienempiä ikinä kutsunut..eiku sori, onpas, oli silloin menossa 4lk, ja kutsui yhden ekaluokkalaisen synttäreilleen..voisin hyvinkin kuvitella et nyttenkin, jo 6lk vois jonkun noista pienistä kutsua jos synttäreitään viettäisi.

Mutta jos sinun eskarilaiselle tulis kutsu ja kutsuja olis noin paljon vanhempi. Et tuntis ko perhettä ollenkaan niin päästäisitkö ihan tuosta vaan juhliin?

Jos vanhemmat tuntee toisensa ja tietää perheen niin silloin en näe asiassa mitään estettä jos muuten kaikki ok. Et ilmeisesti te tunnetta lapset ja vanhemmat keskenään toisenna :)

Mutta jos sinun eskarilaiselle tulis kutsu ja kutsuja olis noin paljon vanhempi. Et tuntis ko perhettä ollenkaan niin päästäisitkö ihan tuosta vaan juhliin?

Jos vanhemmat tuntee toisensa ja tietää perheen niin silloin en näe asiassa mitään estettä jos muuten kaikki ok. Et ilmeisesti te tunnetta lapset ja vanhemmat keskenään toisenna :)

en tunne vanhempia enkä edes niitä lapsia..mut tunnen oman lapseni..siksi olen antanut kutsua sellaisiakin joita en itse tunne.

jos lapseni kertoisi kotona et juhliin kutsuja on kiva kaveri koulussa niin ottaisin selvää koska juhlat on ja menisin viemään lapsen paikan päälle..ja jos en saisi tietoa koska ja missä juhlat on niin sit jäis väliin..(eli en olisi saanut vanhempia kiinni )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kutsussa ei ollu muutako kelloaika. EI mitään muuta.

No joo en päästäis, oudolta kuulostaa.

Yhteistyössä